Gå til innhold

Audi A5 Sportsback S-line får Swissvaxfør levering


larserso

Recommended Posts

larserso

Hei!

Da har jeg shinet litt bil i dag :) Kos å kunne gnikke på noe som er nytt. Det er riktignok bilen til mine foreldre. Synes det er en sprek bil for et par godt oppi 50-åra jeg :) Jeg glemte å justere hvitbalanse så om det er noen som får dårlige farger er det min skyld.

Det er en Briliantrød A5 Sportsback med S-line. Den har også en del utstyr innvendig, men tar for oss det som synes i denne omgang. Den vart registrert i ettermiddag og skal ut på veien for første gang i morgen. Det gleder jeg meg til å prøve! Forhandleren var så grei at jeg fikk ta med meg godteposen fra Swissvax og gå over den i salgslokalet der den har stått utstilt noen dager da mine foreldre har vært bortreist. Bilen har fått en omgang med Swissvax Cleaner Fluid før jeg la ett lag med Swissvax Concorso. Felgene fikk en omgang med Swissvax Autobahn. Jeg synes resultatet ble skikkelig bra. Det ble mye mer glød og dybde i den røde farga og den kom virkelig til sin rett.

Det var litt pinlig å stå i salgslokalet å pusse bil. Litt ekstra tid tok det også for det var en del som ville prate og jeg tror nok Dag og Swissvax kan risikere å få et par ordre som følge av det. Var innom et par voksne karer som var litt opptatt av bilpleie og da de fikk se resultatet da jeg tok av voksen på panseret fikk de seg en ordentlig aha-opplevelse :) Fortalte de litt om Swissvax og hvor bra det var så dette skulle de sjekke ut ;) Jeg la igjen en liten brosjyre på frontruta også siden den skal stå der mesteparten av dagen i morgen. Det må være lov å vise at man er litt jålete og bryr seg om bilen :D

Jeg er sparsommelig på bildene i forhold til mange av dere, men det får bare være. Siden det er en helt ny bil gikk jeg rett på med CF og voks så slik sett er det ikke så mye å ta bilde av heller.

Bilen har fått seg en runde med Swissvax Cleaner Fluid:

post-223-010398300 1276196721_thumb.jpg

Så er det rett på voksen:

post-223-014254600 1276196741_thumb.jpg

Litt tørketid mens jeg slukker tørsten med litt Farris:

post-223-016986400 1276196796_thumb.jpg

Og vips så var jeg ferdig :)

post-223-041896000 1276196850_thumb.jpg

post-223-092241900 1276196891_thumb.jpg

post-223-094035800 1276196912_thumb.jpg

Litt linjer:

post-223-074847100 1276196938_thumb.jpg

Og detaljer:

post-223-089596700 1276196961_thumb.jpg

post-223-074289100 1276196871_thumb.jpg

Nyvokset og blanke dørkarmer:

post-223-047801500 1276197000_thumb.jpg

Så var det en tur ut i sola for å få på skilt og rygge den inn i "garasjen" der den står til overlevering:

post-223-063957800 1276197034_thumb.jpg

Ja, den vart rød :) Det gleder hjertet å se en nyvokset bil uten en eneste ripe.

En liten takk til Dag for super service og fenomenale produkter! :

post-223-070938300 1276197110_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

nydelig bil, glans og farge det der....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Fantastisk Lars Erik :D Ultraflott bil og ultraflott reklame for oss - takker og bukker og skylder deg en!

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar

Flott bil med riktig behandling :)

Forelderene dine har virkelig noe å glede seg til nå B)

Spenstig å velge rødt synes jeg - den kler det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Nydelig!!!! B)

At du faktisk fikk stå i salgslokalet og jobbe på bilen må eg si er imponerende, ikke alle bilforhandlere som tillater sånt.

Bilen var griselekker fra før av, herlig resultat du fikk på den :)

Sånne kosejobber skulle man hatt flere av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se de blir tatt vare på! :) ... men det heter Sportback, ikke Sportsback ;)

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

larserso

Takker for tilbakemeldinger!

He-he... Jo, det var faktisk forhandleren som satte meg på tanken så de var veldig positive til å stå der og pusse. De hadde også bilen stående noen dager i påvente av at det muligens kunne komme et litt rundt reg.nr. så de har hatt veldig god forståelse for oss litt sære bilinteresserte :)

Er glad de kjøpte rød. Fargen kler bilen virkelig godt. De er glad i litt tydelige farger på bil, men det blir jo ikke tydeligere enn dette. De hadde en klar blå A4 Avant S-line før og den fikk de så mange kommentarer på at de hadde en tydelig farge så de er nok litt på det kjøret. Glad de turte å ta et såpass sprekt fargevalg på en bil som skiller seg litt ut i utgangspunktet.

Måtte jo skryte litt av produktene dine Dag :) Hadde vært veldig gøy om de folka faktisk ender opp i kunderegisteret ditt. Selgeren sa det var en del som var innom for å se på bilen så derfor fikk jeg ideen om å legge igjen brosjyren utenpå frontruta så de kunne se litt på den også. Selgeren lo da han såg det :)

Sorry skoTner! Om det er noen trøst så skrev jeg Swisswax inntil ganske nylig også... ;) Skal bli riktig heretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

larserso

Nanolex Urban kommer på rutene om kort tid også. Har akkurat lagt det på min egen og er veldig fornøyd! Rakk bare ikke mer i går da jeg nesten måtte prioritere barnehagen ;)

Edit, du har rett Bernhard :) Gikk litt fort i svingene der.

Endret av larserso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Det der ble rett og slett nydelig, og på en bil som er helt nydelig fra før av ;)

Er vel en av de bedre "reklameplakatene" til SV det der, morro at forhandler også ville vise frem og reklamere litt for SV B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...