Gå til innhold

Erfaringer fra flisene fra garasjegulv.no


NeDD

Recommended Posts

Har testet gjennom jobben, og de tåler mye! Kan også tas opp og legges igjen uten at jeg har opplevd skader på de ihvertfall. Men det er noen ulemper med de. Du fjerner all jording og hvis du velger de hullete, og du søler noe på de, så må du ta de opp igjen for å få tørket opp. Eks olje i garsjen osv..

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EspenHamre

Jeg får snart nye flotte lokaler til min bilhobby, men her er belegningsstein.

Kan jeg legge slikt gulv over det, og få en flate som jeg kan bruke trillstol på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar

Jeg er også veldig fornøyd.

I tillegg til kommentar over så bør en legge en treplate under garasjejekken før en jekker ellers kan små metallhjul lage fordypninger.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig fornøyd.

I tillegg til kommentar over så bør en legge en treplate under garasjejekken før en jekker ellers kan små metallhjul lage fordypninger.

Da har du for liten jekk :P Hvis man skal bytte olje, ville jeg i alle tilfeller lagt en lem oppå gulvet, så unngår du at det havner noe i mellom! Gleder meg litt til min garasje står ferdig, da skal gulvet legges!! (Kiwi tiles)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du for liten jekk :P Hvis man skal bytte olje, ville jeg i alle tilfeller lagt en lem oppå gulvet, så unngår du at det havner noe i mellom! Gleder meg litt til min garasje står ferdig, da skal gulvet legges!! (Kiwi tiles)

Uansett er det vel viktig at gulvet under har fall ut eller evnt mot sluk slik at smeltevann fra bilene ikke blir liggende under flisene å "råtne"/mugne. Får jo ikke svabra det vekk eller tørka det opp med slike fliser oppå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...