Gå til innhold

Tips til rengjøring av felger


ArneR.

Recommended Posts

I dette tilfellet gjelder tipset hvite felger. Jeg fikk noen hvite hjul her om dagen. De var ganske skitne og hadde en del merker etter gummi, bremsestøv og andre ting som satt noe sinnsykt. Prøvde med flere typer avfetting og svamp uten hell. Men så kom eg på et genialt stoff som vi pleier å bruke på merker på hvite vegger inne. Scotch-brite Easy erasing pad. Små svamplignende pader som fuktes i litt vann før bruk. De tok alle merkene lekende lett uten å lage riper. [sm47]

tn_IMG_9175.JPG

ETTER vask med avfetting:

tn_IMG_9162.JPG

tn_IMG_9164.JPG

tn_IMG_9165.JPG

Etter en omgang med Scotch-brite paden. Så en rask omgang med ultimate quick detailer. Utrolig forskjell.

tn_IMG_9173.JPG

tn_IMG_9170.JPG

tn_IMG_9167_3.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Solhaug. Er ganske så enig med deg. Magnesium senterbolt hjula er bare for banekjøring. AndersB: Litt usikker. Var kona mi som handlet den. Tror de selger de på europris eller lignende. Koster bortimot ingenting sa ho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Solhaug. Er ganske så enig med deg. Magnesium senterbolt hjula er bare for banekjøring. AndersB: Litt usikker. Var kona mi som handlet den. Tror de selger de på europris eller lignende. Koster bortimot ingenting sa ho.

hadde slike på min bil en gang,men ikke samme farge som du,hel knall de felga,skikkelig finish,osa kvalitet lang vei :D

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...