Gå til innhold

Feire Petter's "død"..


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Jaja, nå går Petter til det drastiske skrittet at han skal gifte seg førstkommende lørdag..

Jeg regner da selvsagt med at:

- Kirkeklokkene er nypolert.

- Kirkebenkene er satt inn med wood polish.

- Presten er satt inn med nanoforsegling.

- Annette er forbanna for at Petter ikke har hjulpet til med annet enn å polere sølvbestikk, asjetter og glass.

- Petter er forbanna for at Annette maser om at han må dra og finne seg en dress, til tross for at Petter nettopp har kjøpt ny dress(Joggedress).

- Spriten er blandet ut 50/50 med vann for å holde kostnadene nede(Mer voks).

- Blandevannet er byttet ut med vann.

- Truls og Popp har overtatt bryllupsreisen deres.

- Truls og Popp reiser på fredagen slik at de ikke kan ødelegge bryllupet.

- Brudebilen er striglet etter alle kunstens regler.

- Brudebilen er så striglet at den ikke kan brukes.

- 2. håndsvalget av brudebil er også blitt så striglet at den heller ikke kan brukes.

- Petter komponerer sammen en mail nå med en forespørsel til Ketil om han kan få låne den svarte Touranen da det ikke er så nøye med den.

- Petter har fått printet inn at han skal svare "JA" og ikke "Hæ" eller "Jau Sjøh", slik som Ketil går rundt og øver på om dagen.

- Petter har glemt å booke brudesuiten på "Hotell Halden Inn".

- Petter har kjøpt telt som de kan ha bryllupsnatten i siden han glemte å booke rom.

- At Petter er klar over at det kommer til å regne og det er sendt ut flomvarsel i området de skal overnatte i.

- Vi på forumet kommer til å feire Petters "død" hele lørdagen, så rundt 19 tiden er det helt dødt på forumet da de fleste er overstadig beruset og ligger og sover ved siden av pc'n..

- Hvis brudebuketten blir kastet til Siv så blir det månelyst, kommer forøvrig til å spenne bein på ho, for å være helt sikker.

Så lykke til Petter, og husk at dette er bare begynnelsen på resten av ett miserabelt liv :)

Snakkes til lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Er ikke noe annet å si en Gratulerer/kondolerer Petter!

-og alt blir garantert ødelagt når mr.B er til stede........... Det kan ikke gå bra.

og Annete om du leser dette om du sikter på siv, lover jeg å dra ned bare for å holde fast Berhard.

Herr og Fru Snoppestad :fun: GRATTIS! (igjen)

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best for Petter at han ikke sier "nå har du tatt på'a, så nå har du kjøpt'a" hvis noen skal hilse på brura før/underveis/etter vielsen...

Brudeekvipasjen er nok ganske striglet tenker jeg, men så smekkfull av hologrammer at man ikke behøver sol engang for å se det

Og nei Bernhard, å krype rundt med SunGun i kirka er _ikke_ lov (og jeg krysser fingra for at din bedre halvdel hockey-takler resten av gjengen og vender tilbake i triumf med buketten)

Selv står jeg til anklene i tapet-lim, sponplate-rester, avkutta lister, to søplesekker fyllt med Finansminister (etter å ha bemerket dårlig sparkling for n'te gang) og et halvgalt blikk i øya hele helgen - så jeg sier bare

Til lykke på den store dagen Petter og Annette!

Endret av Essiek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for deg Petter...ønsker deg og din vordende tillykke gjør jeg også.

Du har vel øvd på eeeen-TO-tree..een-TO-tree...een-TO-tree ? :lol:

Jeg har en gammel "tale til bruden" liggende som du kan få hvis du er i knipe.......bare huske å bytte navn så det ikke blir sirkuz :huh:

....det er vanskelig å skrive med fingrene i kryss ass

mvh

Mr X-venn B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØrjanA

Kondolerer ;)

http://www.facebook....dreassenAutospa              http://www.facebook.com/bilpleiebutikkendrobak


Sertifisert Scandic Shine Detailer   Cosmic Detailing Center  Sertifisert    Scholl Concepts bilpleiesenter    

Sertifisert Polishangel Detailer   Nanolex Certified Detailer   DCN Approved Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til og gratulerer så mye med helgens forestående begivenhet Annette og Lars Petter ^_^

Om nervene tar overhånd får du trøste deg med at tiden snart er inne for Ketil også ;)

btw, regner med skiltet bak på bryllupsekvipasjen lyder "Just detailed" istede for "Just married" ;)

Endret av Olelink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Grattis ;) Blir nok moro!

Tips! Nanoforsegl brudekjølen på forhånd og søl masse rødvin på den, da alle tror den er ødelagt preller vinen av B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel bare si lykke til ;)

Og forresten, var det derfor jeg fikk telefon igår om hvor jeg skulle hoppe på bussen fordi jeg skulle på blåtur på lørdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Riktig det Popp....

og jeg får si som snekkeren som bygde huset her sa når jeg skulle gifte meg i 99....

"gifte seg!?!.... gift er ikke noen du gjør vet u, gift er noe en TAR det"

Så får vi håpe at bryluppet foregår i stillhet og at begge er enig i at JA er det rette ordet.. og at ikke Bernhard dukker opp utover på kvelden iført brudekjole og med rennende maskara og syntes jeg var dum som lurte han til å tro at det var massevielser på den lokale Kebaben i Moss lørdag mellom 1900 og 2100..

til lykke til Brudeparet..

:).

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg bruke min aller første post her inne til å gratulere, siden alle andre kondulerer. :unsure:

Virker som at de nå er redd for at du skal plassere de største filttøffelene på bena, swisswaxen kun åpnes for å luktes på og mimre til gode gamle tidene med ny vokset bil, neste S&S blir av det ny vaskede huset :lol:

Så Petter.... lykke til og vi kommer til å savne de godt dokumentere jobbene dine.

Endret av flobben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...