Gå til innhold

Polering/lakkrens i Oslo/Romerike-området.


bmwmsport

Recommended Posts

bmwmsport

Heisann :)

Jeg har en 2007 3-dørs 1'serie BMW som trenger en omgang lakkrens/polering.

post-1801-037755300 1275935036_thumb.jpg

Bilen er Carbonsort (Sort med blåskjær) og har en del vaskeriper etc. som jeg gjerne skulle vært kvitt.

Venstre bakskjerm på bilen er lakkert i Mai måned, etter en karosseriskade (Stenshagen Bil), men resten av bilen trenger nok en dyperegående rubbing/lakkrens.

Er det noen her i området som er interessert i å ta på seg en sånn jobb?

Jeg bor på Kløfta, og jobber på Skedsmokorset (KOED AS), men tar gjerne turen til Oslo også, om det skulle være nødvendig :)

Mvh

Geir Ove Lilleeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Hei Geir Ove,

og velkommen hit :)

Om du vil ta turen til Oslo så er Brynjar her inne en meget dyktig mann. Ellers så har du Bernhard som holder til i Ås, selv om det blir litt lenger unna - men også veldig flink! Eller Ørjan som også holder til på samme sted i Ås. Veldig dyktige karer alle tre :) Send en PM til en av dem så ordner det seg nok med en virkelig kosmetisk overhalling.

Mvh Dag/Swissvax

Endret av Dag/Swissvax

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Jeg har en 2007 3-dørs 1'serie BMW som trenger en omgang lakkrens/polering.

post-1801-037755300 1275935036_thumb.jpg

Bilen er Carbonsort (Sort med blåskjær) og har en del vaskeriper etc. som jeg gjerne skulle vært kvitt.

Venstre bakskjerm på bilen er lakkert i Mai måned, etter en karosseriskade (Stenshagen Bil), men resten av bilen trenger nok en dyperegående rubbing/lakkrens.

Er det noen her i området som er interessert i å ta på seg en sånn jobb?

Jeg bor på Kløfta, og jobber på Skedsmokorset (KOED AS), men tar gjerne turen til Oslo også, om det skulle være nødvendig :)

Mvh

Geir Ove Lilleeng

Jeg tar også på meg jobber og kan om ønskelig komme oppover til deg ta kontakt på pm vist ønskelig

Mvh

Alex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløfta / Skedsmokorset - i det området har du Busch og AndreasL også. Busch er kanskje litt opptatt med ny-huset, men Andreas (som også har den del biler "på samvittigheten") driver for fullt for tiden ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke være problem å få tak i folk i nærområdet hvertfall :) Hvis du går inn på show n' shine tråder så ser du fort hva de enkelte er gode for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmwmsport

Hei igjen, og takk for gode og utfyllende svar! :)

Jeg har vært i kontakt med Andreas Lie pr. PM, og hvis vi kan finne en tid som passer for oss begge, så tror jeg han skal få "æren" av å forbarme seg over min lille BMW.

Ser forøvrig fram til å følge med på dette forumet framover!

Sålangt er jeg meget imponert over respons og brukervennlighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...