Gå til innhold

Jetcarrier


johnhell

Recommended Posts

Når dere bestiller fra autogeek, bruker dere jetcarrier da? Fikk først en ordre hvor frakta kom på 300$, så kuttet eg ned betydelig på vekta, men frakta ble likevel 230$. Er jetcarrier billigere? Bruker dere fly eller sjøfrakt på jetcarrier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de første 25 kilo/25 literne (husk da pakkevolu, ikke innhold i det man har kjøpt) koster 1000 kroner pluss 70 kr pr pakke, over 25 kilo/liter så er det 32 kroner pr ekstra liter/kilo. I tillegg får man 25 prosent moms på varene som vanlig men slipper dette på frakten. Frakttiden på sjøfrakt er ca 1,5-2 måneder. Du må da også enten hente hos jetcarrier i østfold eller betale transport hjem til deg igjen med fraktfirma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en del produkter fra Autoglym for ikke så lenge siden. Blant produktene var det en 5 gallon bøtte hvor de fleste produktene befant seg i bøtten mens Microfiber produktene lå rundt bøtten. Jeg betalte rundt $150 i frakt (21lbs, 16-16-16inch) til Norge med Fedex (int.shipping fra Autoglym).

Siden jeg fikk dimensjonen og vekten på pakken i etterkant, sjekket jeg ut fraktprisene på JetCarrier og det ble faktisk dyrere siden Autoglym skulle ha betalt for innlandsfrakt (ikke om bestillingen er over $500 eller om adressen er i Florida) og JetCarrier skulle ha sin del av fraktkostnaden.

Pakken fra Autoglym kom etter 5 arbeidsdager så det var ganske rask levering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...