Gå til innhold

Interiørbørste som ikke er for stiv..


Odd

Recommended Posts

Hei :)

Tips til interiørbørster som ikke er for stive? Mothers sin er litt vel stiv.......river opp stoffet i stoffseter med den...

Min plan for stoffsetet:

1. Spraye på Green Clean

2. Jobbe det inn med børsten

3. Spraye på rent vann.

4. Suge opp alt med våtsuger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er meguiars sin interior noe tess? Den med lys/mørke brun......får den på bilextra.

Har børstene du nevner..men er brukt til felger :)

Evt kan jeg vel prøve en neglebørste fra Dagligvare.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Både neglbørste og Megs sin er jo ganske stive.. Men hvor stiv Megs sin er kontra Mothers skal jeg ikke uttale meg om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boston skobørste og neglebørster er jo mye mykere enn Mothers-børsten, og begge selges i dagligvarebutikker.

Jeg har selv Mothers-børsten, men har aldri hatt problemer med at den er for stiv på stoffseter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er meguiars sin interior noe tess? Den med lys/mørke brun......får den på bilextra.

Har børstene du nevner..men er brukt til felger :)

Evt kan jeg vel prøve en neglebørste fra Dagligvare.....

Den kjøpte jeg i dag... har ikke prøvd den ennå...

den fra meguiars.. ;-)

Endret av jkkarl

Johan Kyrre Karlsen

Hyundai Santa Fe CRDI 4x4, 2006 mod.

KYRRES
HOBBYPOLERING

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Jeg kjøpte den fra Meguiars for noen uker siden. Det er forøvrig det dårligste produktet jeg har kjøpt siden jeg begynte med bilpleie. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Meguiars sin er fin-fin den. Mye annet der ute som er bare shait i forhold. Og synes du/dere den er for stiv i busten så må dere huske på at det skal være litt stiv bust for å få jobbet skikkelig. Blir det for myk bust så kommer dere ikke langt nok ned i tekstilet, og mesteparten av "moroa" ligger igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bilen behøver ikke se ut som en søppelfylling for at det ligger mye "schnadder" godt nede i tekstilene. Tenk deg bare førersetet hvor det har blitt sølt kaffe, juice, brus, vann - samt svettet litt i. I tillegg til eventuelt andre "morsomheter" som ligger nedi stoffet der.

Jeg trodde interiøret i min 01 Saab var ganske bra jeg etter å ha gått over første gangen med vanlig støvsuger etc. Men det brun-gugge-vannet som ble etter en rens - vel, man får seg en aha-opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Bruker man for stiv børste så kan man fort ødelegge tekstilet. Megs børsten er fin den, børstene er gode, men jeg synes den er litt høy bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker man for stiv børste så kan man fort ødelegge tekstilet. Megs børsten er fin den, børstene er gode, men jeg synes den er litt høy bare..

Enig her Bernhard, det at den er for høy å klomsete å jobbe med som gjorde at jeg syntes den ble ubruklig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...