Gå til innhold

Tour De Sjø.


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Har etterhvert lagt merke til at det er flere som har båt på forumet her, og da spesielt i Ozlowfjorden..

Jeg vet at både Tyggis, East, Ole Gunnar, LarsØ og Gjohn har båter.. Det kunne kanskje vært litt artig og fylt opp noen båter og samles ett sted en lørdag ettermiddag/kveld og grillet og tatt noen pils? Eller om vi går ut og spiser..

Noen som kunne tenke seg det?

Endret av Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Tyggern

    12

  • Bernhard

    9

  • East

    6

  • AndreasLie

    5

Mest aktive i dette emnet

Aktuelt... litt avhengig av hvor det blir.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har båten min i Vansjø, så det er kanskje ikke så aktuelt, men blir gjerne med på en båttur med grilling og øl hvis noen vil ha oss med i båtene sine da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Vi blir vel enige om et sted vi kan møtes som er akseptabelt for de som melder sin interesse.

Men ser vel for meg at det blir midt i indre fjorden et sted kanskje mellom tønsberg og nesodden?

For min del er det ikke noe problem å kjøre en time eller to med båten for å komme meg dit.

Moss, son, tønsberg, horten, drøbak osv er i hvertfall steder jeg vet det er mulig å få litt servering om ikke vi møtes på en "holme" et sted i fjorden. Her er det bare å komme med forslag til sted..

Skal vi ta dette før eller etter "felles" ferien, da jeg regner med at på den tiden har de fleste annet og holde på med. Så får vi større mulighet for et godt oppmøte..

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Aktuelt... litt avhengig av hvor det blir.

Blir vel mellom Asker/ Tønsberg/Larkollen/ Drøbak ville jeg tro, ihvertfall innenfor det området...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Jeg har båten min i Vansjø, så det er kanskje ikke så aktuelt, men blir gjerne med på en båttur med grilling og øl hvis noen vil ha oss med i båtene sine da? :P

Hvem er oss? har du blit skitzo?

Båten ligger i Son og du kan sikkert få henge etter den ;) Så skal jeg og Bernhard sitte å kaste tomgods til deg................

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Hvem er oss? har du blit skitzo?

Båten ligger i Son og du kan sikkert få henge etter den ;) Så skal jeg og Bernhard sitte å kaste tomgods til deg................

Husk at både Lars og Øyvind skal være med da :lol: Lars blir alltid så udregelig i fylla, mens Øyvind bare sitter stille borti en krok og surmuler fordi Lars får all oppmerksomheten.

Vi kaster ikke til, vi kaster på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel mellom Asker/ Tønsberg/Larkollen/ Drøbak ville jeg tro, ihvertfall innenfor det området...

Knæsh... finn et passende tidspunkt nå bare :)

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Så lenge vi med stor duk får være med også så stiller jeg med seilbåten

Stikker på Nille og kjøper gummibåt og årer med en gang :)

Flyter det er dere velkomne, sikkert mulighet for å bomme et sete for de som vil være med på det sosiale også...

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Hos meg kan man låne en seng for den saks skyld. Har 6 stykker om bord. Drøbakk er jo fint sted å møtes, da blir det omtrent like langt fra alle kanter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Shotgun på å dra Tyggern på vannski.. Noen som stiller båten sin til disp så vi kan snu den og bruke den som hopp for Tyggis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er oss? har du blit skitzo?

Båten ligger i Son og du kan sikkert få henge etter den ;) Så skal jeg og Bernhard sitte å kaste tomgods til deg................

Tar det vel ikke som en selvfølge at alle vil ha Bernhard i båten sin heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...