Gå til innhold

kjøp av billig roterende i stavanger


maggi224

Recommended Posts

maggi224

er det noen som vet om hvor jeg kan kjøpe en billig roterende på butikk i stavanger/ haugesund område. helst under 1000kr . maskinen skal bli brukt med 3m polerings midler som jeg også skal gå til innkjøp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AcciDabbi

er det noen som vet om hvor jeg kan kjøpe en billig roterende på butikk i stavanger/ haugesund område. helst under 1000kr . maskinen skal bli brukt med 3m polerings midler som jeg også skal gå til innkjøp av.

"Feiltema"? (Biltema) :P De har vel i alle fall.. Diverse båtbutikker selger vel også noen billige utgaver.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maggi224

"Feiltema"? (Biltema) :P De har vel i alle fall.. Diverse båtbutikker selger vel også noen billige utgaver.. :)

ja kan vell prøve den. men di padsa jeg skulle få med i den 3m pakken var 150mm og bakplata på feiltema maskinen er på 180mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Låner denne litt jeg

Har kjøpt meg biltema sin poleringsmaskin, tenker at den er grei som nybegynner maskin.

Men synes den poleringsputen (polerhette) som fulgte med ikke kan være noe særlig å bruke på bilen sin…..

Noen som har tips om hvilke produkter som er gode å bruke på en særdeles slitt og forsømt billakk.

Gjerne netshop, men helst noen som også kan kjøpes i butikk i stavanger område, for når man har fått poleringsmaskin i hus så vil man jo teste litt….

Hvilke produkter bør jeg bruke til lakkrens , boning og forsegling ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maggi224

Låner denne litt jeg

Har kjøpt meg biltema sin poleringsmaskin, tenker at den er grei som nybegynner maskin.

Men synes den poleringsputen (polerhette) som fulgte med ikke kan være noe særlig å bruke på bilen sin…..

Noen som har tips om hvilke produkter som er gode å bruke på en særdeles slitt og forsømt billakk.

Gjerne netshop, men helst noen som også kan kjøpes i butikk i stavanger område, for når man har fått poleringsmaskin i hus så vil man jo teste litt….

Hvilke produkter bør jeg bruke til lakkrens , boning og forsegling ??

send pm til øivind/godkjemi her på forumet og be han lage en pakke pris til deg med pads og 3m polerings midler gjorde nettopp det samme og fikk en veldig grei pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

send pm til øivind/godkjemi her på forumet og be han lage en pakke pris til deg med pads og 3m polerings midler gjorde nettopp det samme og fikk en veldig grei pris

Det skal jeg gjøre :-)

Men håper noen i stavanger området kan komme med litt tips om hvor de selger pads i distriktet….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Det skal jeg gjøre :-)

Men håper noen i stavanger området kan komme med litt tips om hvor de selger pads i distriktet….

Lakk og verktøy på lura selger både meguiars, og 3M.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er pisene der i forhold til på nette

Tror de er en del dyrere. Betalte laaangt over 100 lappen for 1liter Prickbort. :o

Kansje jøssang kan sjekke ut litt priser imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AcciDabbi

Tror de er en del dyrere. Betalte laaangt over 100 lappen for 1liter Prickbort. :o

Kansje jøssang kan sjekke ut litt priser imorgen :)

Jeg har også hørt at prisene er himla høye der.. Men hvis noen sjekker det opp så er det bare å poste det her.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var innom på mekonomen for ett par dager siden. Der hadde de roterende på tilbud till 499 eller 599..koste rundt 900 til vanlig! har ikke hørt om merket tidligere, så usikker på kvaliteten. Sjekket også hvor mye prickbort lå på, 127!! statoil rett med paradis stasjonen har den til 85 for en liter. Proffpartner rett med mekonomen har makita og milwaukee tror jeg, så gjerne de har roterende også.

Endret av johnsta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...