Gå til innhold

Små flasker til produkter?


Bjerknez

Recommended Posts

Bjerknez

Jeg er litt på utkikk etter små flasker man kan fylle opp med såpe/avfetting etc. som man kan ta med seg på evt. treff eller for å fylle opp for å sende andre prøver etc...

Jeg snakker om veldig små flasker som kanskje ikke rommer mer enn ett par korker med produkt som er gjennomsiktige...

Jeg har selv stort sett Gallons av det meste og duker det opp en felles vaskedag så hadde det vært kjekt og blandet ferdig i små flasker for å ta med seg eller avt. brukt dem til å sende andre prøver etc...

Noen som vetom slike små flasker til salgs, og er det bare meg som er interissert i dette?

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med Truls, han kjøpte noen veldig gode han brukte å sende meg produkter til test i - i den tiden jeg var tester her i bling,bling & bling B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez
Søkefunksjonen er grei å bruke wink.gif

http://www.detailers...ge__hl__flasker

Kurrante greie flasker dette her. Bestiller du mange av dem er det sikkert en del som kan være interessert i å kjøpe et par av deg

Er ikke heeelt slike jeg er ute etter...

Jeg er faktisk på utkikk etter enda mindre flasker men med kork og ikke en slik spiss tut.

Dessuten så vil jeg at de skal være gjennomsiktige...

Endret av Bjerknez

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du inn på linken i den tråden, Sunvita, så kan du se flasker i både farger og klare, og med ulike typer korker.

De minste er 10ml, og neste opp er 50ml. 1 kork fra en CG flaske er ca 10ml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en tur på H&M (hennes & Mauritz) der har de veldig små flasker med skrukork. Beregnet til toalettsaker som ikke skal sjekkes inn på fly bla.

Endret av East
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

HM har flasker de som fungerer supert..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Disse så ut til å være midt i blinken ja!

http://www.nomaden.no/main/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=6556&category_id=211&back_list=1&option=com_phpshop&Itemid=1

Det er vist disse som selges på H&M....

Men trenger ikke settet jeg da... og 89,- var jo en helt sinnsyk pris for noen tomme plastflasker...

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Fordi disse flaskene (så vidt jeg kan se) ikke er gjennomsiktige. Vil også ha en ren skrukork og ikke en slik hutigåpning...

Jeg ser dog at dem har perfekte flasker til mitt bruk som er gjennomsiktige og med skrukork, men disse korkene er av alluminium...

Har for meg at plastkorker holder bedre enn disse...

Kan man få disse flaskene med plastkorker, så slår jeg dog til...

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Problemet er at jeg trenger ikke 2-3 stk. men mange....

Derfor så lurer jeg litt på hvordan de alukorkene til sunvita flaskene er...

Jeg ser for meg at alugjengene er harde mot plastgjengene... og vil på sikt bli fort ødelagte...

Mulig jeg tar feil dog...

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...