Gå til innhold

Resultat etter min første Swissvax Voksing


_shit_

Recommended Posts

Hei.

Jeg meldte meg inn her pga økende interesse for bilpleie og ønske å få det meste ut av bilen min. Jeg søkte mye og fikk mange gode råd og tips. Handlekurven jeg endte med har imponert meg langt over forventning, produktene koster kanskje litt mer, men er derimot mye enklere å jobbe med, og resultatet er ikke sammenlignbart.

Etter forespørsel om resultat så hiver jeg inn noen bilder her. Jeg gidder ikke skrive så mye om prosessen da dere nok kan den mer enn godt:)

Div fra prosess:

Vask av vaskeplass:)

SDC11685.jpg

SDC11691.jpg

SDC11694.jpg

SDC11697.jpg

Før bilde

SDC11696.jpg

Teipet opp og voks lagt

SDC11699.jpg

SDC11701.jpg

SDC11713.jpg

Invendig.

SDC11712.jpg

SDC11714.jpg

Resultater:

testjpg.jpg

_DSC0149.jpg

_DSC0119.jpg

_DSC0040-22.jpg

Endret av _shit_
  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

La du cleanerfluid med DA maskin eller for hånd ?

Det ble ihvertfall et nydelig resultat, og det bildet av forskjermen var virkelig amazing B)

Hvilken swissvax voks er det i krukka di ?

mvh

ståle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, Mirage er typen voks, den som het Saphir før.

Jeg la Cleaner Fluid for hånd med egnet CF pad. Selve cleanerfluid prosessen synes jeg var litt tidkrevende, men voksingen går jo i en heidundranes fei. Lurer også på om jeg brukte for mye tid og produkt med tanke på cleanerfluiden, for det gikk nesten 1/4 flaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, Mirage er typen voks, den som het Saphir før.

Jeg la Cleaner Fluid for hånd med egnet CF pad. Selve cleanerfluid prosessen synes jeg var litt tidkrevende, men voksingen går jo i en heidundranes fei. Lurer også på om jeg brukte for mye tid og produkt med tanke på cleanerfluiden, for det gikk nesten 1/4 flaske.

Da brukte du nok litt mye ja. Jeg bruker ca. en ert av CF på f.eks en forskjerm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk gutter!

Er virkelig helfrelst på desse produktene. er spent på å se hvor lenge den sjukt gode beadingen varer.

men ang CF, man skal påføre og jobbe den inn med ikke sirkulære bevegelser, men når man fjerner den, skal man gjøre det med sirkulære? har det noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar

Veldig bra _shit_ ;) ;)

Dette er knallsaker og når det gjelder påføring gjelder prinsippet om jo tynnere lag lo bedre, bare man dekker alt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk gutter!

Er virkelig helfrelst på desse produktene. er spent på å se hvor lenge den sjukt gode beadingen varer.

men ang CF, man skal påføre og jobbe den inn med ikke sirkulære bevegelser, men når man fjerner den, skal man gjøre det med sirkulære? har det noe å si?

Dropp sirkulære bevegelser, og jobb isteden i lange, rette linjer. Hvis(!) det skulle hende at du får med ett støvkorn eller lignende i paden under påføring, vil det vises mye bedre etterpå enn hvis du jobber med rette bevegelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra _shit_ ;) ;)

Dette er knallsaker og når det gjelder påføring gjelder prinsippet om jo tynnere lag lo bedre, bare man dekker alt. :)

Da mener du ang voks ikke sant, og ikke CF?

Dropp sirkulære bevegelser, og jobb isteden i lange, rette linjer. Hvis(!) det skulle hende at du får med ett støvkorn eller lignende i paden under påføring, vil det vises mye bedre etterpå enn hvis du jobber med rette bevegelser :)

Er dette en gylden regel som gjelder det meste av polering og buffing etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på krukka Ståle, det står Mirage ;)

Hehehe...det bildet der har nok kommet til i ettertid gitt, greit at jeg begynner å dra på åra, men så gæærnt er det ikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...