Gå til innhold

Svisswax,Menzerna,Chemical Guys


Sokki

Recommended Posts

Ser det er mange som har bare EN type bilpleie rundtom. Hva er deres meninger om det.. For eks: Noen har BARE swissvax,andre har bare Chemical Guys,andre har Meguiars.

Denne tråden har jeg fortsatt ikke funnet,og kansje ikke funnet det riktige fasitsvaret. Men virker som Swissvax ligger høyt på topp på tronen...

Selv vil jeg bare ha enkelte av forskjellige produkter,men prøver holde meg til en...Har jo spurt forumet rundt snart ang hva som er best av liste osv...Men det finnes vel noen som kun har swissvax..Men alle produktene demmes er vel ment for hånd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth Nilsen

Jeg bruker langt ifra kun ett merke! ;) Og jeg tviler sterkt på at det er noen her som kun bruker ett merke.

SV CFP kan kjøres for maskin, sånn forresten.

Endret av whiplash

S&S HOF: Ford Escord Cosworth • Porsche 911 • Subaru Impreza WRX

 

Min Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition

 

Scandic Shine & Swissvax Approved Detailer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noen her som bare har produkter av et merke.

Tror mange begynner med et merke så merker ser de at det finnes mye annet bra også. feks atle de du nevnte + mer :P

Tror de fleste har både Svisswax, chemical guys, meguiars og mer til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mighty

Det er nok ingen her på forumet som bare har produkter fra ett merke nei. Man bruker det beste fra hver produsent. Swissvax har jo veldig gode vokser, men det er skjelden jeg ser polishen deres blir brukt i noen større grad med unntak av voksprep med cleaner fluid. Når det gjelder polish så er det nok Scholl og 3M som er aller mest populært her. Selv har jeg vel produkter fra mange titalls produsenter, og det tror jeg egentlig de fleste her har.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kun swissvax produkter til alt uten om lakk korrigering med tilbehør der bruker jeg scholl

dvs. X>1, hvis X er antall produsenter du benytter produkter fra :lol:

Endret av Sandmo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ofte slik at folk har ulike favoritter, og i starten er det mange som går for Meguiars, av ulike årsaker. Noen beveger seg utover dette og finner seg favoritter fra ulike merker etterhvert som de holder på. Andre igjen går for kun et merke. Meguiars er nok et av de beste eksemplene på hvor det skjer, og en av årsakene til dette er nok det ekstremt store spennet i produkter de fører. Selvsagt er det også at det er gjennomgående ganske så bra produkter.

Etterhvert opplever hvertfall jeg at jeg finner forskjellige ting som jeg synes fungerer spesielt bra til en ting. Skaffer meg andre tilsvarende produkter fra andre merker for å kunne teste dem opp mot de jeg bruker til vanlig, og eventuelt skifter favoritt.

Scandicshine detailerne er vel de som holder seg mest til bare noen få merker, da de helst skal bruke produkter som SS faktisk selger (vil jeg anta.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mighty

Hvis det hjelper noe så skjønte ikke jeg heller hva han mente med det. Du sa jo at du brukte produkter fra swissvax og scholl. Altså 2, ikke 1 :P

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1x1 = 2 ????

Hehe, okei da... En veldig kjapp innføring :)

X>1, vil si at X er alt fra 1,0000...01 og oppover. Men her er det jo snakk om hele tall; X er større enn 1, altså fra 2 og oppover. Hvis X er antall produsenter, og X>1, er antallet produsenter du benytter 2 eller flere :) Henger du med?

Egentlig en helt unødvendig kommentar fra min side i utgangspunktet, men leter febrilsk etter grunner til ikke å lese til eksamen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loooooooooool......

Nei jeg skjønner ikke, men tror heller ikke det er meningen at jeg skal forstå :)

Takk for at du prøvde

Jøss, er det fortsatt for vanskelig å forstå? :lol:

Ahaa.. Takk for oppklaringen, da får jeg sove i natt :P

Godt en av dere forstod hva jeg mente :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, er det fortsatt for vanskelig å forstå? :lol:

Godt en av dere forstod hva jeg mente :D

Ja det er det faktisk jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig men det er nå sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det faktisk jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig men det er nå sånn

Hehe :) Matte er ikke for alle nei :) ">" og "<" benyttes i matematikken på samme måten som "=". Bortsett fra at "=" viser til en eksakt verdi, mens ">" og "<" viser til en minimums- eller maksimumsverdi :)

Eks:

2+2=4 --> Dette skjønner du :)

X+5>5 --> Forutsetter man at X er et positivt tall, vil "X+5" alltid være større enn 5. Enig? Vi setter inn et tall istedenfor X. La oss si at X er 1. Da blir 1+5>5, altså 6 er større enn 5.

EDIT: La til et eksempel :)

Endret av Sandmo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...