Gå til innhold

Min handlekurv hos Scandicshine.no


Bjerknez

Recommended Posts

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Bjerknez

    14

  • Scandicshine.no

    6

  • ClearCoatChristR

    4

  • bjorke

    3

Bjerknez
Syke satan for en ordre. Tenker pirex smiler bredt nå.

Hehe...

Tenker jeg smiler bredt også når jeg får disse i posten :)

Men varene er altså ikke bestillt ennå... sitter bare å venter på feriepengene først.... ;)

Det begynte med en ordre som skulle være på maks 8.000 kr. men så "svak" jeg er så ballet det seg på og fristen til å prøve bla. Swissvax voks ble for stor. (denne skal jeg teste grundig sammens med CG5050, for å bli kvitt mine misstanker angående pris kontra produkt!!!)

Jeg har en sterk personlig formening om at Swissvax produktene er veldig milde og "trygge" produkter. Altså mildere enn andre produkter. Jeg har også for meg at Swissvax er ett gjennomtenkt produkt når det kommer til sammensetning etc etc.

Men jeg har ingen personlig tro om at Swissvax fjerner møkk noe lettere enn andre produkter. Kanskje er dem også "dårligere" på dette. Men feks. Skinnpleiepakken til Swissvax har jeg veldig stor tro på, da det visstnok er brukt exlusive produkter.

Swissvax produkter er liksom ikke noe man "gører" på bilen.... men man blander de ut skikkelig og bruker dem med omhu.

Jeg vet at jeg snakker som om jeg skulle brukt swissvax i årevis her.. men det har jeg altså ikke. Faktisk har jeg aldri tatt i et Swissvax produkt. Dette er bare mine oppfattninger om Swissvax så langt etter litt lesing rundt omkring på nett.

Har leeeenge vert skeptisk til om prisen på voksen kan forsvare egenskapene og dette er som sagt noe jeg garantert skal teste side om side på min bil.

Voksene til Swissvax er vel egentlig det eneste som er priset opp i skyene. De andre produktene dems koster egentlig ikke så mye mer enn andre produkter, da blandingsforholdene er helt annerledes i følge det jeg har lest (har lest Swissvax-brosjyren 100 ganger).

En kork med Car Bath holder feks til 20 liter vann. Etter litt kjapp hoderegning fortalte meg at dette ble ett blandingsforhold ala 15 ml. pr. 20 liter vann! (bare ca tall )

Tar man den drøyeste såpen til Scandicshine som vel er Chemical Guys CWG så skal denne blandes ut med 14ml. pr. 6 liter vann. (correct me if i'm vrong)

Men jeg er altså ute etter noen innskudd fra andre angående produktene jeg har valgt her... erfaringer og evt. forslag til bytte etc etc.

Endret av GigaFlow

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, sinnsykt ordre da..

Du bestiller inn så du har i LANG tid gitt, 8 åtte! flasker Optimum såpe :o

Skulle nesten tro du bare fikk penger engang i året hehe.

Enig med Larsen her, The SHmitt er dritt å vaske med, den føles snill og god mot lakken, men formen på den gjør det vanskelig å komme til på trange steder.

Jeg venter på at Ketil skal få inn den nye Microfiber svampen fra Swisswax, den virker genial..

Ja den der ordren vil vi/må vi få se bilde av! :D

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Hehe... er nok ikke gæærn... bare bilpleie-"frelst" :)

Bilder kommer vetu :)

8 flasker optimum går fort, når man skal ha såpe i FoamGun/bøtta 2 ganger i uken nå i sommer. Dessuten så er det nok ikke hver dag jeg har over 12.000 kr. til bilpleieprodukter nei... hehe.

Når det gjelder Cmitt, så liker jeg den faktisk ganske godt... Men nå har ikke jeg prøvd så veldig mange andre da...

Den grønne som er i nettbutikken blir for tung synes jeg....

Kommer dte andre svamper/mitter så tar jeg dem gjerne, men for øyeblikket, så finnes det ingen svamper hos Scandicshine.no....

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... er nok ikke gæærn... bare bilpleie-"frelst" :)

Bilder kommer vetu :)

8 flasker optimum går fort, når man skal ha såpe i FoamGun/bøtta 2 ganger i uken nå i sommer. Dessuten så er det nok ikke hver dag jeg har over 12.000 kr. til bilpleieprodukter nei... hehe

Når det gjelder Cmitt, så liker jeg den faktisk ganske godt... Men nå har ikke jeg prøvd så veldig mange andre da...

Den grønne som er i nettbutikken blir for tung synes jeg....

Kommer dte andre svamper/mitter så tar jeg dem gjerne, men for øyeblikket, så finnes det ingen svamper hos Scandicshine.no....

Fin ordre det der......:)

Ang. den grønne mitten....jeg skulle vri opp min grønne mitt og tok litt for hardt i slik at "innmaten" revnet. Da vrengte jeg hansken og klippet bort "innmaten" som besto av en slags skumgummi, og det resulterte i at hansken nå ikke trekker til seg så alt for mye vann og ble selvfølgelig lettere i bruk. Den ble ikke no behagelig å ha hånden i, men det bruker ikke jeg uansett.

Vil ikke anbefale folk å ødelegge mittene sine, men hvis du har gitt den opp går det jo an å prøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de 4000 du har til overs, kan du kjøpe 25 flasker Optimum Car Wash, og det burde jo nesten holde et par måneder :P

kanskje du klarer å forhandle deg frem til en kvantumsrabatt på de flaske også, så får du 20 kroner til is ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...