Gå til innhold

den jævla naboen!


Solhaug

Recommended Posts

Solhaug

ok,jeg har en nabo som irriterer vettet av meg,hele tomta er fylt med gamle golfer som ikke er verdt vrakpanten,ikke er de registrert heller.Bilene startes og ruses daglig til alle døgnets tider,lydpotter er det også fritt for,og en eller flere av bilene er utstyrt med stereoannlegg.Vinkelslipere,kompressorer og annet luftverktøy går rett som det er uten att bilene blir mer i orden eller ser bedre ut.

Nå begynner det jo også å bli vår å varmere i luften,som tilsier att man tilbringer mere tid utendørs,å da er slike naboer uakseptable.

Jeg er vel av typen som ikke løper bort å gir han huden full,har ett par forslag til tiltak:

1.fylle motorene med grus slik att det blir kveld ved neste start.

2.fylle sukker på tanken.

3.bøffe alle nøklene å dryle dem til skogs(jeg har en god kastearm)

Andre forslag mottas med takk :D

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo gå bort og spør pent om han kan begrense seg litt. Må ikke kjefte for å få gitt en beskjed heller etter min mening...

Eventuelt kan nok en velplassert stråle med Ferrobet Rustvask i øynene gjøre underverk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exposito

jeg viste ikke at folk bor så tett utti Lofoten...:blush:

men back to topic: jeg ville vertfall begynt med å si ifra om at det er plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solhaug

Bare å ta kontakt med Dynamitt Harry, så fikser han biffen. Er jo bare tyske biler det er snakk om, så ingen fare.

hitlerstål er ingen fare med nei :D ,men tror dynamittharry ikke lenger blant oss :o

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Hadde blitt glad for en sånn nabo jeg da :) Istedenfor å høre på den jævla pianospillinga til schitzo over oss...

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solhaug

Hadde blitt glad for en sånn nabo jeg da :) Istedenfor å høre på den jævla pianospillinga til schitzo over oss...

en avbiter og ett uanmeldt kaffebesøk til schitzo fikser biffen :lol:

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Jeg hadde gått bort å mekka sammen med naboen hver eneste dag :) Om jeg ikke hadde fått være med så hadde jeg skaffa han nytt pass, dopa han og kjørt strake veien til landsbygda i Romania eller sibir, eller noe i den duren. Dette er bare en av mange tusen fine løsninger.Håper du finner ut noe som passer for deg ;)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matsbuer

Stå klar med høytrykkspyleren på utsiden døren hans, hver gang han åpner døren så spyler du han inn igjenn :lol:

Endret av Matsbuer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Ho slipper meg ikke inn uansett siden jeg er barnemishandler og oppbevarer 10-15 unger i kjelleren(som vi ikke har), forøvrig så jobber jeg heller ikke, men kjører rundt på dagtid og plukker opp unger.. Ho slipper heller ikke inn noen da de kan være fra CIA, som er ute etter henne..

Og ikke minst så går ho rundt og forteller dette til naboene, i begynnelsen når vi bodde der var det ett eldre par som ikke turte å snakke med meg før etter 3 mnd pga det ho sa :)

For noen uker siden hører jeg ett leven i trappen hvorpå det ringer på hos oss kl 00.30 på en tirsdag, og der står ho og spør om Siv har det greit siden jeg mishandler ho.. Har aldri sett den gamle dama så kjapt opp trappa med meg etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er DRITTLEI bråkete naboer som fester døgnet rundt i helgene, slenger sneiper forran ytterdøra vår, kjører bil uten eksosanlegg, krangler så hårbustene fyker og veggene buler, tramper når de går, hunder som driter på trappa, tullinger som står å stirrer inn i stua vår, schizofrene gærninger man aldri vet hvor man har, snyltere som aldri deltar på dugnader, idioter som kosekvent slenger søppelposer utenfor søppelboksene eller i beste fall i feil boks, fellesparkeringer med restriksjoner på bruk, biltrafikk rett utenfor huset, ingen egen uteplass eller garasje, null privatliv osv osv. Jeg kan fortsette i det uendelige hvis det er ønskelig.

Vi leter etter hus på landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Ho slipper meg ikke inn uansett siden jeg er barnemishandler og oppbevarer 10-15 unger i kjelleren(som vi ikke har), forøvrig så jobber jeg heller ikke, men kjører rundt på dagtid og plukker opp unger.. Ho slipper heller ikke inn noen da de kan være fra CIA, som er ute etter henne..

Og ikke minst så går ho rundt og forteller dette til naboene, i begynnelsen når vi bodde der var det ett eldre par som ikke turte å snakke med meg før etter 3 mnd pga det ho sa :)

For noen uker siden hører jeg ett leven i trappen hvorpå det ringer på hos oss kl 00.30 på en tirsdag, og der står ho og spør om Siv har det greit siden jeg mishandler ho.. Har aldri sett den gamle dama så kjapt opp trappa med meg etter...

Hehe :) Ingen som tror på den dama mer sikkert. Sånne folk skulle bodd på en instutisjon, med folk rundt seg og medisiner..Ikke bodd

blandt folk de er redde ihvertfall.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho slipper meg ikke inn uansett siden jeg er barnemishandler og oppbevarer 10-15 unger i kjelleren(som vi ikke har), forøvrig så jobber jeg heller ikke, men kjører rundt på dagtid og plukker opp unger.. Ho slipper heller ikke inn noen da de kan være fra CIA, som er ute etter henne..

Og ikke minst så går ho rundt og forteller dette til naboene, i begynnelsen når vi bodde der var det ett eldre par som ikke turte å snakke med meg før etter 3 mnd pga det ho sa :)

For noen uker siden hører jeg ett leven i trappen hvorpå det ringer på hos oss kl 00.30 på en tirsdag, og der står ho og spør om Siv har det greit siden jeg mishandler ho.. Har aldri sett den gamle dama så kjapt opp trappa med meg etter...

Hahaha :P Sånt som skulle vært filma :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matsbuer

Jeg er DRITTLEI bråkete naboer som fester døgnet rundt i helgene, slenger sneiper forran ytterdøra vår, kjører bil uten eksosanlegg, krangler så hårbustene fyker og veggene buler, tramper når de går, hunder som driter på trappa, tullinger som står å stirrer inn i stua vår, schizofrene gærninger man aldri vet hvor man har, snyltere som aldri deltar på dugnader, idioter som kosekvent slenger søppelposer utenfor søppelboksene eller i beste fall i feil boks, fellesparkeringer med restriksjoner på bruk, biltrafikk rett utenfor huset, ingen egen uteplass eller garasje, null privatliv osv osv. Jeg kan fortsette i det uendelige hvis det er ønskelig.

Vi leter etter hus på landet.

Du er en tankeleser, har det sånn selv. Spesielt hu tette F**** som bor over meg, tripper rundt på de forbanna høyehælene når hu kommer hjem fra byen. og den forbanna faste jentekvelden med singstar. Stygg er a au!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Du er en tankeleser, har det sånn selv. Spesielt hu tette F**** som bor over meg, tripper rundt på de forbanna høyehælene når hu kommer hjem fra byen. og den forbanna faste jentekvelden med singstar. Stygg er a au!!!

Hahaha, glad jeg bor på bygda jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ståle

Ho slipper meg ikke inn uansett siden jeg er barnemishandler og oppbevarer 10-15 unger i kjelleren(som vi ikke har), forøvrig så jobber jeg heller ikke, men kjører rundt på dagtid og plukker opp unger.. Ho slipper heller ikke inn noen da de kan være fra CIA, som er ute etter henne..

Og ikke minst så går ho rundt og forteller dette til naboene, i begynnelsen når vi bodde der var det ett eldre par som ikke turte å snakke med meg før etter 3 mnd pga det ho sa :)

For noen uker siden hører jeg ett leven i trappen hvorpå det ringer på hos oss kl 00.30 på en tirsdag, og der står ho og spør om Siv har det greit siden jeg mishandler ho.. Har aldri sett den gamle dama så kjapt opp trappa med meg etter...

Men.......

Har hun det greit da ? - Siv altså :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,jeg har en nabo som irriterer vettet av meg,hele tomta er fylt med gamle golfer som ikke er verdt vrakpanten,ikke er de registrert heller.Bilene startes og ruses daglig til alle døgnets tider,lydpotter er det også fritt for,og en eller flere av bilene er utstyrt med stereoannlegg.Vinkelslipere,kompressorer og annet luftverktøy går rett som det er uten att bilene blir mer i orden eller ser bedre ut.

Nå begynner det jo også å bli vår å varmere i luften,som tilsier att man tilbringer mere tid utendørs,å da er slike naboer uakseptable.

Jeg er vel av typen som ikke løper bort å gir han huden full,har ett par forslag til tiltak:

1.fylle motorene med grus slik att det blir kveld ved neste start.

2.fylle sukker på tanken.

3.bøffe alle nøklene å dryle dem til skogs(jeg har en god kastearm)

Andre forslag mottas med takk :D

Hadde helt klart kjøpt meg en gammel bil og gjort det samme igjen. Bare passe på å gjøre det når han sover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...