Gå til innhold

Liten test av Meguiars nr. 26


kris1986

Recommended Posts

kris1986

For en stund siden handla jeg en stor pakka med diverse produkter fra autogeek.net (da de sendte pakkene raskt.. hehe), da kjøpte jeg med en Meguiars Mirrior Glaze nr. 26. Hvorfor? fordi jeg var lærling og hadde ikke så mye penger, og den var velgig billig, den koster 13 US dollars, og når en dollar var på 4,90 kr, så var det ikke noe å lure på.

Hvordan er den å legge på/ ta av? Jeg brukte en grønn pad til cycloen (de hvite er borte), og begynte å legge på for hånd i lette bevegelser. La på voksen på hele bilen, lot være at den skulle herde, så tok den av omtrent med en gang, hadde dårlig tid i dag..

Voksen jeg kjøpte en den i flaske, så å påføre den var som en drøm, og å ta den av var like lett.. Akkurat der er den helt topp!

Utseende da? Voksen gir ett rikt bilde av lakken med god dybde. Faktisk ganske likt 21 synes jeg, men litt dypere (hvis jeg husker riktig). Har tatt noen bilder av bilen, men vanskelig å fange dybden i bildene, her trengs det "real, human eyes".

P6070053.jpg

P6070058.jpg

P6070057.jpg

Det bilde av panseret skulle liksom vise at swirs er vekk, skrudde av blits, men glemte antishake.. ta ett til en annen dag

Varighet: Sist jeg prøvde voksen varte den ikke lenge syntes jeg, men siden en voks varer i ca 6 uker, så varte ett lag med denne uten herding kansje tre- fire uker. Skal legge på to lag til på bilen i morra, altså tre lag totalt siden jeg la ett i dag, også skal jeg ta bilder etter den 5. vasken og den 6. uken voksen er på. Etter seks uker skal Victoria Rød få prøve seg.

Konklusjon: For den lille slanten jeg ga for voksen synes jeg den er verdt pengene. Utseende er godt, brukervennlighet er god, så nå gjelder det for meg å legge på to lag til, så skal dere snart se om voksen duger når det gjelder varighet!

Kristoffer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig bra ut den testen der!

Så lenge man er fornøyd med det endelige resultatet er det ikke så nøye med HVA produktet heter.

Vet det er mange som sverger til #26,men så er det mange som ikke er fornøyd med den,men her har den tydligvis fått en ny tilhenger.

Bra skrevet og bra bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Takker. Kommer nok til å bruke den etter 21 2.0 på biler jeg skal ta fremover, på min egen skal jeg nok eksperimentere litt ekstra ;) Victoria og dodo samples med hardvoks blir bestilt etter service og nye dekk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...