Gå til innhold

Claylube


Fahii

Recommended Posts

Det tror jeg blir litt mye søl og griseri siden denne er endel tjukkere i konsistensen enn en quick detailer.

Da ville jeg heller ha blandet noen dråper bilsåpe med vann og brukt dette til clay-lube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for den mildeste,

Opplevde senest for to dager siden at hvit Megs clay (skal være veldig mild) ripet opp bilen ved bruk av sterkt blandet ONR som claylube.

Det var ikke mere enn 10 grader ute, men claybaren ble knadd opp omlag hvert annet minutt i bøtte med varmt vann, så den var svært myk.

For meg er ikke clay et tema lengre såfremt jeg ikke skal over med DA eller roterende, men hvis man skal det er Clay helt supert for å få

lakken helt ren.

Ta uansett kun en testspot på en lett tilgjengelig plass (med maskin) før du kjører over hele bilen med clay.

mvh

ståle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TotenJeep

Jeg hørt av en kompis at han har blitt anbefalt av et lokalt bilpleiesenter å bruke mildt Zalovann som claylube. Dette høres for meg litt spes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Jeg hørt av en kompis at han har blitt anbefalt av et lokalt bilpleiesenter å bruke mildt Zalovann som claylube. Dette høres for meg litt spes ut.

Zalo gir jo forsåvidt god gli, men tørker jo ut lakken etter hvert... Holder meg til ONR jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...