Gå til innhold

Informasjon rundt TDS 2010.


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Hei!

Tenkte jeg kunne komme med litt info rundt Touren.

Først og fremst så er det en fordel for de som kommer til å kjøre i kolonne om de har en form for samband, gjerne walkie talkie, jeg har 2 stk så kan godt låne bort en.. Da blir det lettere for oss å holde styr på Truls og Dennis B)

Ang fredag så kommer vi til å være i lokalene til SS, forhåpentligvis har han fått seg ett nytt telt så vi kan benytte oss av dette, så ta med en ekstra jakke, pledd og en campingstol. Temperaturen får vi dessverre ikke gjort noe med, så blir det kjølig så kommer alkoholen til å bidra med litt varme, men resten må vi bidra med selv :)

Avreise fra Shell(?) på Skedsmokorset kl 10.00 fredag 31/4-10. Forhåpentligvis blir det få stopp på vei oppover.

Lørdag blir det litt opplegg hos SS igjen og middag på Siciliana restaurant hvor Ketil bestiller bord til oss.. Deretter baren hos Ketil regner jeg med..

For de som er interessert i å slåss, så husk at det er 1. mai helg i Verdalen så dette burde være en gylden mulighet til å få slått seg litt løs..

Husk at butikken er stengt fra fredag av så ta med nødvendig drikke og litt til, hvis man mot formodning skulle gå tom, så har EssieK med seg en pall med pils så man kan sikkert låne en el 2 av han..

På lørdag vi også prøve å få gjennomført TDS mesterskapet i detailing, så ta med favorittproduktene dine og maskin ;)

Samt det blir en People's Choice på mest striglete bil.

SS stiller med fine premier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar

Kult Bernhard - Vi gleder oss :)

Regner med at du tar kolonneansvaret nå når du blir med i den likevel. :)

Håper du mener vi kal reise den 30. April ? B)

Ang. Walke-Talkie, kan jeg låne din, evt hva må man se etter (frekvens, rekkevidde ) hvis jeg skal kjøpe selv ?

edit: rettet skrivefeil

Endret av Ole Gunnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Det kan jeg godt gjøre..

Du kan låne av meg, jeg kjøpte ett sett med Doro til 199,- husker ikke specs på den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter

Fint å se et spikret tidsskjema B. Og bra for oss at du blir med både opp og ned...

Men ang Wakie så tenker jeg på dere og lurer på om det ikke er noe for meg. Har brukt det mye før, og ender somregel opp i høylytt sang. Velger da å spare stemmen i en intimkonsert litt seinere på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Er det noe vi skal kjøpe da?

Husk nå at Bernhard er "selger"... pusher all mulig dritt han finner.

Jeg har plassert slepetauet i bilen alt...... Jeg har babycall som jeg kan ta med til Truls.

Nærmer seg med stormskritt nå. Håper på godt vær så vi kan kjøre BLANKE biler heleveien...

og jeg som hadde regnet med å snylte på essiek hele helga, får nesten ta med mitt eget da...

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter

Er litt rart det. Han skaffer alt. Kommer om et par dager.. eeehhhmmmmm... <_<

Håpe på bra være hele veien. Ellers blir det kanskje stopp ved en selvvask eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Har kjøpt 4 talkier i dag, så de som trenger det sier ifra nå eller på skedsmo+

Tror det blir bra jeg.... blir det Bernhard som skal være lederbil oppover?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Godt det da, jeg ANER ikke hvor vi skal....

Hvor mye trafikk er det inne ved skedsmokorset på fredag kl 10 da? tenker på når jeg skal reise hjemmefra....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Admins
truhaa

vurderer drosje :D

Pleier å være bra med kø innover til oslo mellom 08-10 på morningen, så usikker på når en skal starte innoverturen... får satse på 0830 ellerno sånt fra Dennis tror jeg...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger walkie default_smile.png

Fra Sandvika til Shell på skedsmokorset mellom 09.00 og 10.00 på en fredag - tja - må vel beregne ca 40 min tenker jeg - dette pga trafikken gjennom byen. Men fredagstrafikken er vel halvparten av man-tors trafikk dog.

Endret av Essiek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Så det er ingen grunn til å møtes et annet sted utenfor Oslo?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...