Gå til innhold

Forslag - eget underforum for jobb ønske


Terjeo

Recommended Posts

Ser at det stadig er fler og fler som søker folk til å gi bilene dems en shine og trådene er som regel alltid plassert på forskjellige steder.

Derfor kunne kansje et eget underforum for folk som søker andre til å ta bilene dems vært en ide?

Gjør det lettere for oss å finne trådene, og lettere for andre og poste dem.

Måtte vel også hatt noen retningslinjer ang. poster, for å få mest mulig info om bilene.

F.eks

Sted

Bil Type, år og modell

Beskrivelse av lakken

Gjerne bilder

Hva som ønskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt forslag! Alltid greit å få samlet noe som utarter seg, så blir det mindre rot i andre underforum.

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest geniale hadde vært en sticky, der det stod en liste med alle forummedlemmene, feks

" Akerhus

- Frosk96

-Adolf

- Gustav74

Nordland

-Seigmann

-Superjesus

"

Også kan man trykke på feks et brukernavn, og få opp den detailingen man er mest fornøyd med, så kan kunder se "Oi, her er det kvalitet i jobben" eller "Han der kan jo ingenting", som er kvalitetsstempel, så de VET hva de får :)

Og ja, jeg vet at brukernavnene er litt usaklige, men de var de første som slo meg.

Endret av Han5y
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest geniale hadde vært en sticky, der det stod en liste med alle forummedlemmene, feks

" Akerhus

- Frosk96

-Adolf

- Gustav74

Nordland

-Seigmann

-Superjesus

"

Også kan man trykke på feks et brukernavn, og få opp den detailingen man er mest fornøyd med, så kan kunder se "Oi, her er det kvalitet i jobben" eller "Han der kan jo ingenting", som er kvalitetsstempel, så de VET hva de får :)

Og ja, jeg vet at brukernavnene er litt usaklige, men de var de første som slo meg.

Bør i såfall være de som er aktuelle til å ville ta på seg jobber, ikke alle forummedlemmer ønsker vel det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet problem med den måten der er jo at en person i Oslo-området kan ha flere hundre som er i området som må sjekkes gjennom før en bileier eventuelt ville funnet den han ville bruke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er jo selvfølgelig klart, men er jo greit å finne noen i hvert fylke som er villig å ta på seg jobber. Er jo ikke værre enn at man har epostadresser/telefonnr/whatsoever så kunder kan høre om de er villig til å ta på seg en jobb på enn rosa Fiat Uno, foreksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Bra forslag det :) Hvor skal jeg lage den forum kategorien? bør nok kanskje plasseres under markedsplassen tenker jeg.

Og det beste er nok at de som ønske en jobb utført på bilen sin poster i forumet hva de vil ha gjort. Så får de som vil ta på seg jobben ta kontakt. Andre veien blir bare surr, da enkelte her vil få masse PM'er og vil fort bli veldig mye mas.

Så det må være opptil dem selv og vurdere hva de har tid til, og hva de vil ta. Så melde seg at de ønsker jobben.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et forum under "Bilpleie", da med et passende navn så kunder vet hvor de skal skrive. Og gjerne en artikkel på forsiden om at kunder skal "dra" dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markedsplassen er nok stedet å plassere den ja, men må bare ha en passende tittel så det er lett å forstå at slike henvendelser skal plasseres der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra forslag det :) Hvor skal jeg lage den forum kategorien? bør nok kanskje plasseres under markedsplassen tenker jeg.

Og det beste er nok at de som ønske en jobb utført på bilen sin poster i forumet hva de vil ha gjort. Så får de som vil ta på seg jobben ta kontakt. Andre veien blir bare surr, da enkelte her vil få masse PM'er og vil fort bli veldig mye mas.

Så det må være opptil dem selv og vurdere hva de har tid til, og hva de vil ta. Så melde seg at de ønsker jobben.

Akkurat hvor en slik kategori bør lages her inne, det er jeg for ny til å ha en klar mening om.

Men det du foreslår; At "kundene" registrerer sine oppdrag, slik at det blir detailere som ønsker jobben som svarer. Dette høres meget bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Høres flott ut. Under markedsplassen er ett fint sted. Lista over landets detailere burde også vært sticky der, hvis man ikke skal lage en ny liste over de som tar på seg jobber, det er vel kanskje ikke alle på den lista som gjøre det? Dessuten er det jo opp til kunden og den som skal polere hvor jobben skal gjøres. Selv har jeg polert for folk fra akershus, østfold og oslo.

Endret av AndreasLie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...