Gå til innhold

Holo problemer...


Erik-w

Recommended Posts

Sikkert tusende tråden om hologrammer, men er desperat nå.

Produkter til rådighet:

scholl s03 gold,s17,s40

Mg ultimate compound,schratch x

Puter:

cyclo hard gul,grønne og hvit

uber grønn

scholl blå,gul,orange

Har nå testet:

scholl s17 på grønne og gule cyclo uten hell

mh ultimate compound på gule cyclo

scholl s17 på orange scholl

bilen er audi q7 lavagrå perlemor sak.forholdsvis hard trodde eg men usikker nå.

Desperat etter hjelp her.

Har biltema da maskin og en einhell roterende sak og 3m bakplate.

Mvh Erik W
03 Volvo S40. Jobb bil
13 Ford Mondeo Titanium S, barnevogn/ konebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som hmsilset sier, s40 på orange pad(eller annen polish pad) har jeg avslutta prikkfritt med på flere toyotaer, da burde det gå greit på en q7.. :)   Spre produkt, bump turtall(husker ikke nøyaktig i farten men ca1500-2000) kjør runder med passe press i begynnelsen og avta etterhvert(nesten så man løfter maskina til slutt).. evt. kan man avta turtallet litt, og eller sprut på litt vann/qd for å få kjørt lenge nok. Pleier å bli strøkent B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal teste dette i morgen :) slenger inn diverse bilder her.Umuligt nesten og fange det med kamera.

IMG_0064.jpg

IMG_0066.jpg

IMG_0068.jpg

IMG_0069.jpg

IMG_0070.jpg

IMG_0071.jpg

IMG_0072.jpg

IMG_0075.jpg

IMG_0081.jpg

IMG_0084.jpg

IMG_0087.jpg

IMG_0093.jpg

Mvh Erik W
03 Volvo S40. Jobb bil
13 Ford Mondeo Titanium S, barnevogn/ konebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ut ifra bildene der så så ikke jeg no hologrammer i allefall...var ikke oljer du så da ?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut ifra bildene der så så ikke jeg no hologrammer i allefall...var ikke oljer du så da ?

Godt muligt det skal ta en grundig omgang med ipa i morgen og se igjen men tror det er hologrammer.Syns det er rart eg ikke klare og fange di med led t7 og blits på kamera og i tilleg 2x500w halogen.Men lyser eg i en spesiell vinkel og vrir på hodet i merkelige vinkler så finner eg hologrammene.

Mvh Erik W
03 Volvo S40. Jobb bil
13 Ford Mondeo Titanium S, barnevogn/ konebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

ok, men det bekrefter bare at du er en "detailer" det..... så klapp på skuldra for det :)

Er det sol ute så er det nr 1 å finne holos på. men normalt skal de komme bra frem mht blitz også, så ville trodd de kom mye mer frem mht bildene dine en de gjorde, de ser jo flawless ut imo.. men det er ikke moro å finne hologrammer uansett om du finner de i morgen...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, men det bekrefter bare at du er en "detailer" det..... så klapp på skuldra for det :)

Er det sol ute så er det nr 1 å finne holos på. men normalt skal de komme bra frem mht blitz også, så ville trodd de kom mye mer frem mht bildene dine en de gjorde, de ser jo flawless ut imo.. men det er ikke moro å finne hologrammer uansett om du finner de i morgen...

Takk for det :) vil ha det så godt som eg får det,helst bedre. Ser sola skinner i dag B)

Det er holos på bilde 1 ihvertfall... Lavagrå skal være hard ihvertfall :)

Ja ser litt der.Lakken er stein hard det må den være. Eigeren har vasket bilen med kost fra jula i lengre tider og det var ikke særligt til vaskeriper på bilen.Derimot opelen til kona ble det fort slutt på kostevask pga merker.Nå er det helt slutt :lol:

skru av halogenlampene, de skjuler hologrammene. Du kan jo ta med deg bilen til Ås i da, da har vi fire biler med holos :)

Prøvd S40 på Grønn Über og DA?

Fikk en mistanke om at de skjulte dritten i går ja :) så flott og få dette bekreftet. Skulle gjerne fått den til Ås ingenting hadde vert bedre.

Har ikke grønn uber til feiltema maskinen min :( men når eg tenke meg om så har SS det :D så her må det handles backup.

Mvh Erik W
03 Volvo S40. Jobb bil
13 Ford Mondeo Titanium S, barnevogn/ konebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da går det rette veien her med lav turtall og litt trykk og høyt turtall lite trykk.

MEN alt forsvinner selvsagt ikke men blir bedre. Så nå sitter eg triggerhappy på SS og vil handle men greit og vite hva.

Er tom for S40 og orange schollen min ser ut som 40 mus har gnagd på den og SS har ikke 150mm på lager.

Fins andre alternativer?Og er S30 bedre en S40 til dette???Andre puter?

Bilder fra i dag:

IMG_0150.jpg

IMG_0148-1.jpg

IMG_0147.jpg

IMG_0141-1.jpg

IMG_0142-1.jpg

IMG_0137.jpg

IMG_0136.jpg

Endret av Erik-w

Mvh Erik W
03 Volvo S40. Jobb bil
13 Ford Mondeo Titanium S, barnevogn/ konebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...