Gå til innhold

Sommer voks


Janko

Recommended Posts

Må si jeg sliter med å finne den "rette" voksen for meg.. Allså få mest før pengene, samtidig å ikke bruke så mye penger.

Står mellom 3 vokser egentlig pr dags dato.. men kommer vel flere etter denne posten :P

1: Sv Mirage

2: Raceglaze Signature Series 55

3: Victoria Wax Concours Wax

Viktige ting: holdbarhet. sheeting, dypde, bling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raceglaze 55! Min personlige mening er at til den prisen så får du ikke bedre voks, 55%carnauba og opp mot 6 mnd holdbarhet B)

Arnfinn

(Raceglaze forhandler og bruker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raceglaze 55! Min personlige mening er at til den prisen så får du ikke bedre voks, 55%carnauba og opp mot 6 mnd holdbarhet B)

Arnfinn

(Raceglaze forhandler og bruker)

Er det såpass bra holdbarhet på den... det liker jeg.. har den bra vannskrekk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Da må jo jeg nesten si Mirage, glatt 6 måneders holdbarhet, den drøm å jobbe med, varer til ca 20 behandlinger og gir et strålende resultat ;)

Dag/Swissvax

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nu blir det ikke lettere...

Koffer kan ikke valgan være lett ? :P

blir det bra speilbilde disse? Eller det kommer vel mest ann på forarbeidet?

Endret av Janko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nu blir det ikke lettere...

Koffer kan ikke valgan være lett ? :P

Det er vel litt av grunnen til at mange har hyllene fulle av voks. Utvalget har etter hvert blitt ganske så stort, og det er langt mellom de dårlige voksene man blir anbefalt å holde seg unna i den prisklassen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel litt av grunnen til at mange har hyllene fulle av voks. Utvalget har etter hvert blitt ganske så stort, og det er langt mellom de dårlige voksene man blir anbefalt å holde seg unna i den prisklassen der.

Åh vem anbefale å holde seg unna denne priskassen? alle di jeg har skreven opp har fått meget gode tilbakemeldinger på store utenland forum. Og Col 915 og mg #16 har fått bra mye skryt her også. og di e vel billigere enn disse.

Vilken prisklasse mener du man må i for å få en gulle god sommervoks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh vem anbefale å holde seg unna denne priskassen? alle di jeg har skreven opp har fått meget gode tilbakemeldinger på store utenland forum. Og Col 915 og mg #16 har fått bra mye skryt her også. og di e vel billigere enn disse.

Vilken prisklasse mener du man må i for å få en gulle god sommervoks?

Hmm, misforstod du meg nå?

Jeg anbefaler altså ingen å holde seg unna denne prisklassen. Det jeg prøvde å få frem var at de alle fleste (eller alle?) i den prisklassen nok er gode vokser som gjør valget vanskelig siden det ikke er bare èn voks som skiller seg så mye ut at den knuser de andre.

Selv var jeg godt fornøyd med Pete's 53 jeg i fjor. Ikke den beste holdbarheten, men da har jeg en ekstra unnskyldning til å legge på nytt lag litt oftere. Er jo kos det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, misforstod du meg nå?

Jeg anbefaler altså ingen å holde seg unna denne prisklassen. Det jeg prøvde å få frem var at de alle fleste (eller alle?) i den prisklassen nok er gode vokser som gjør valget vanskelig siden det ikke er bare èn voks som skiller seg så mye ut at den knuser de andre.

Selv var jeg godt fornøyd med Pete's 53 jeg i fjor. Ikke den beste holdbarheten, men da har jeg en ekstra unnskyldning til å legge på nytt lag litt oftere. Er jo kos det også.

Yes... beklager.. misforstod nok den ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Har lest en del om hva folk mener, og har (desverre) ikke testet Raceglaze 55, men den skal være den beste i den prisklassen! Fått ekstremt mye skryt ;)

Søk etter den på detailingworld, så skjønner du hvorfor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testa begge de 2 nevnte over her (Raceglaze og SV) og må si meg enig at de holder mål til den mest kresne begge.Men jeg bikker over til Raceglaze Signature Series 55 denne gangen pga prisen er noe av det beste i denne klassen,samt carnuba innholdet er av det bedre.Sammenlagt får du en av de beste voksene på markedet til denne prisen.Go for it boy.

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=148141&highlight=raceglaze

Les de 3 sidene på denne tråden, da blir kansje valget litt lettere ;)

Her fikk Victoria Concours også mye skryt... uff..

En nabo kjørte i dag CF Regular + Mirage:

DSC_0334.jpg?t=1271522357

Ingen bilder ute? så blank og fin den a..

Jeg har testa begge de 2 nevnte over her (Raceglaze og SV) og må si meg enig at de holder mål til den mest kresne begge.Men jeg bikker over til Raceglaze Signature Series 55 denne gangen pga prisen er noe av det beste i denne klassen,samt carnuba innholdet er av det bedre.Sammenlagt får du en av de beste voksene på markedet til denne prisen.Go for it boy.

Vist du ikke ser på pris på di to voksen. samme mening da? e litt noob her da men hvordan merker man det er ca 15% mere carabuna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meg som eier den sorte A4 på bildet over her, og har prøvd mye forskjellig voks opp gjennom årene. Etter Bo viste meg en liten demo på Swissvax, ble jeg solgt. Dette er den råeste voksen jeg noen gang har prøvd. Kjempelett å legge på og ta av, fantastisk finish og herlig lukt. Glatt og vannet bare preller av :) Prøvde også Autobahn voksen, og er veldig fornøyd med denne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENKELT, kjøp alle 3 vel ;)

Men uansett kva for ein du kjøper trur eg nok du blir fornøyd, har sjølv kun prøvd victoria wax'en og den er eg kjempefornøyd med, rå djubde og glans i lakken, eksempel!

Ser også ut som razeglaze 55 får veldig mykje skryt, og min neste voks er utvilsomt denne... Hvis du har råd til å gå litt opp i pris så får jo også swissvax concorso VELDIG mykje skryt, og wolfgang fuzion er vel også et alternativ til samme pris som dei andre tre, denne får du også gratis påfyll av 1 gang ;)

Personlig hadde eg gått for razeglaze 55 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...