Gå til innhold

Polering i Oslo?


Alex_Oslo

Recommended Posts

Hei,

Jeg vet ikke helt om dette spørsmålet bør legges her, men jeg letter etter et firma som kunne polere min bil. Jeg snakker ikke om "nano" som de fleste tilbyr, men mener en såkalt "abrasiv" polering når man jobber flere timer eller dager :) med det øverste laget av lakken. Jeg kjører en svart Skoda Octavia II TDI Edition 100 som er fire år gammel.

post-1566-1271321020,24_thumb.jpg

post-1566-1271320998,97_thumb.jpg

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Jyps, Brynjar gjør glimrende jobber. Ta ellers en titt her: http://www.detailersclub.no/forum/topic/4589-hvor-holder-landets-detailere-til/page__st__60 for en liten oversikt over hvor noen her på forumet holder til. Finnes mange dyktige i Oslo-området

Takk skal du ha! :)

Hør med f.eks Brynjar her inne! Han har kjempepeiling :)

Takker! Skal høre med Brynjar nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasmus/Nanolotus

Hvis evt ikke brynjar har tid er der flere aproved detailere i oslo omegn som vil fikse lakken din med eller uten nano forsegling efterpå ;)

Tjek denne siden her: DCN Aproved detailers

Bare at søge dem op via forumet og sende en PM. Da skal jeg love deg du får den blankeste bilen i gaten :)

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis evt ikke brynjar har tid er der flere aproved detailere i oslo omegn som vil fikse lakken din med eller uten nano forsegling efterpå ;)

Tjek denne siden her: DCN Aproved detailers

Bare at søge dem op via forumet og sende en PM. Da skal jeg love deg du får den blankeste bilen i gaten :)

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder til på Sinsen og her er litt av det jeg har polert. http://www.detailersclub.no/forum/topic/2596-min-astra-coupe-og-andre-biler-som-jeg-har-polert/

Er ikke i samme klasse som Brynjar og de enda, men jobber med saken :)

Jeg venter på svar fra Brynjar fortsatt... Hvor mye ville du tatt for en slik lakkforsegling/lakkkonservering og polering på min bil? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...