Gå til innhold

Asfalt vs avfetting


Arne

Recommended Posts

Noen som vet HVOR sterk avfetting man kan bruke når man har asfalt på bakken?Brukte tardis i helga og det lå dagen etter og virket på bakken :(

Ser at endel vannbaserte også legger igjen olje når man holder på med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Har jeg ikke tenkt over før det der, men så har jeg grus her, så det er ikke noe problem..

Tenker du at det lager merker på asfalten?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turtle wax pre wash lager fin gugge av asfalt ja :D Ødela en flaske i fjor, dvs pumpe handtaket sprakk, også velta flaska så det rant ut et par desliter på en liten flekk, straks så rant også asfalten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stein-, betong- eller plattingrens som selges på Felleskjøpet eller Coop Obs bygg bør nok klare ta dette.

Spray på, vent 5-15 minutt og spyl av mener jeg fremgangsmåten er. (avh. prod)

Brukte noe lignende i en kjellertrapp.

Syrevask kan også gå..

Ueland Bilpleie & Detailing
v/ Kenneth Ueland - Mob. 93096714.

Mine jobber

Detailer-garasjen

Vår Facebook side
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg ikke tenkt over før det der, men så har jeg grus her, så det er ikke noe problem..

Tenker du at det lager merker på asfalten?

Var det som var tanken ja,Truls.Ser der det har lagt noe på asfalten en stund så er det vekke asfalt.Blir en grop der.Tenker på hvor skade,ig dette er på sikt.Derfor jeg spør om det er noen som vet dette med styrke og slitasje på underlaget.Oljen i asfalten forsvinner jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det som var tanken ja,Truls.Ser der det har lagt noe på asfalten en stund så er det vekke asfalt.Blir en grop der.Tenker på hvor skade,ig dette er på sikt.Derfor jeg spør om det er noen som vet dette med styrke og slitasje på underlaget.Oljen i asfalten forsvinner jo.

Skjedde det samme hjemme hos meg da en trykkanne fra Biltema lakk på den asfalterte gårdsplassen. Den var fylt med Prickbort. Det blå en liten dam rundt kannen før jeg oppdaget det. Burde ha vært nøye med å spyle det bort for etter en stund løsnet steinen i asfalten. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galskapen med meg var jo at jeg brukte rennende vann fra slangen hele tiden mens jeg jobbet med tardis.Likevel ble det liggende igjen noe til dagen etter .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...