Gå til innhold

glassfiber el.l


offroad

Recommended Posts

Siden jeg etterhvert må bytte ut connecten min pga for få seter til henting av de håpefulle i barnehagen vurderer jeg ei lita stasjonsvogn med turbodiesel. Vurderer corolla st.v etter 2004 med D4-d motoren på 1,4 l og 90 hk. Men fronten er jo så nitrist!! Noen her inne som har laget "øyelokk" på egenhånd? Må vel gå an å støpe i glassfiber el.l? Bare tape blir litt jalla for min del..default_tongue.png

post-567-1271310682,44_thumb.jpg tenker å få til noe som dette..

post-567-1271310906,14_thumb.jpg Ser tam ut originalt..

Bare en tanke, blei inspirert av carbon interiøret i en annen tråd i dag!default_smile.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Tror jeg ville droppa og støpe hvis du ikke er en råtass på glassfiber. Da er det mye billigere og enklere og kjøpe. Disse feks koster rett under 600 hos bsbildeler

http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=LEDL_CA4147&vg=9448&vgpath=Varekategorier/499/960/8967/9448

Gjør du ett søk på ebay finner du de nok nede i 300,- også

Endret av AndreasLie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo enklest å kjøpe ferdig laget, men så er det morro å lage noe selv da! :D

Går jo an å begynne i det små, Biltema har masse glassfiber og stæsj til slikt. Søk på youtube, så ligger det mange tutorials på støping av carbon og glassfiber.

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville droppa og støpe hvis du ikke er en råtass på glassfiber. Da er det mye billigere og enklere og kjøpe. Disse feks koster rett under 600 hos bsbildeler

http://bsbildeler.no...9/960/8967/9448

Gjør du ett søk på ebay finner du de nok nede i 300,- også

De du linker til er til 3 og 5 dørs kombi. Sedan og stasjonsvogn har annet panser, front og lykter.wink.gif De eneste jeg har funnet er disse:

post-567-1271328016,04_thumb.jpg

Men jeg er ikke så stø på å handle fra det store utland..unsure.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo tøff den da default_smile.png Er ikke så vanskelig å kjøpe fra utlandet, hvor selges de hen?

tysk sjappe, og de skryter av nettbutikk "global trade", så da er det vel like greit å prøve seg der hvis jeg ender opp med en corolla etterhvert!default_smile.png Litt artig å gjøre skikkelig kjedelige biler litt tøffe, biler som det normalt sett aldri blir gjordt noe med.default_smile.png
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Helt enig! Er gøy å ha noe som ingen andre har og gjøre kjedelige familiebiler litt mer spennende. Du får si ifra hvis du trenger hjelp med å handle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...