Gå til innhold

Rense eller bytte inder stoff-panel


fredsjo

Recommended Posts

Hei

Har en Audi A6 2000 mod med lyst interiør. Bilen er jo nå 10 år, og har litt flekker her og der. Prøvde på et panel å rense med APC, og fikk bort mesteparten av dritten, men hele panelet skiftet litt farge. Ser vannskadet ut, så det kan jeg ikke gjøre igjen :P

Ser på ebay.de at det selges en del interiørpaneler til bilen min, som visstnok er som ny. Er jo en tanke å bare bytte hele dritten da? Er vel bare festet med klips går jeg ut ifra.. (selve himlingen er helt grei, så den trenger ingenting).

Hva tror folket?

Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ja hva skal man si.. Det er noe form for stoff. Kjennes nesten litt nylonaktig ut. Er nesten helt hardt, så kan kjennes ut som det ligger noe tynt under.

Her er link til en av delene som ligger på ebay: http://cgi.ebay.de/AUDI-A6-4B-LIMO-VERKLEIDUNG-DACH-RAHMEN-HR-4B5867288-F_W0QQitemZ260459557325QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubehör?hash=item3ca49971cd

Er dønn likt som det.. Er ikke så lett å se, men finnes altså bare en type i A6 4b.

EDIT: Husker ikke helt hvordan jeg blanda APC'n, da dette er lenge siden.. Har du noe tips til hvordan jeg skal blande om jeg skal prøve igjen?

Endret av fredsjo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en stygg flekk på A stolpen som så ut som.. jah.. en hvit flekk som ikke gikk bort med vanlig vask, men gikk som en drøm med CG GreenClean rent, og for å ikke risikere å få skjolder så gikk jeg over med den utblandet til 1:10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...