Gå til innhold

Dekkfornyer!


Bernhard

Dekkfornyer  

63 medlemmer har stemt

  1. 1. Hvilken liker du?

    • Swissvax Pneu
    • Chemical Guys New Look Trim Gel
    • 3M Tyre Restorer
    • Meguairs Endurance Tire Gel
    • Migliore Bella Lustra Tire Gel
    • Duragloss 251 Tire & Rubber Dressing
      0
    • Poorboys Bold & Bright Tire Dressing
    • Wolfgang Black Diamond Tire Gel
    • Zaino Z16
    • Annet(Spesifiser)


Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Legg gjerne til og begrunn hvorfor du bruker og liker akkurat det produktet :)

Mine favoritter er Swissvax Pneu matt og Zaino Z16, begge fordi de gir en flott matt utseende som kune gjør at de ser nye ut, samt de er enkle å påføre og slinger ikke produkt når man kjører.. Holdbarheten er også bra

Ps: Det er lov å stemme på flere alternativer..

Endret av Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Bernhard

    5

  • Swissvax / Dag

    4

  • Hue

    4

  • daniel

    4

Populære dager

Mest aktive i dette emnet

Populære dager

Nå har jeg bare testet 2 stk og det er Meguiars New Look Trim Gel og Swissvax Pneu matt, og sistnevnte er iallefall min favoritt da den gir mest naturlig look synes jeg. Den andre ble litt for glossy syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bare testet 2 stk og det er Meguiars New Look Trim Gel og Swissvax Pneu matt, og sistnevnte er iallefall min favoritt da den gir mest naturlig look synes jeg. Den andre ble litt for glossy syntes jeg.

Ikke hørt om den første du nevner der...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar

SV Pneu er førstevalget og den matte overflaten er digg å se på.

Har også brukt en del CRC Tire Sheen (skum) for jeg synes den tar seg bra ut, ikke altfor blank, lett å legge på og holder bra og er relativt rimelig.

Liker også 3M Tyre Restorer . Har bare brukt denne 2-3 ganger, men den virker lovende. Sprayer lett på 2-3 strøk på hvert dekk og fordeler med Pneu kosten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndersB

Migliore og barebones, barebones blir bra hvis man vasker dekkene godt først og påfører tynt ett eller to lag og buffer vekk, da blir det ikke for glossy og den har god holdbarhet(bruker den om vinteren da den sitter lenge) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pneu matt og holder på å teste CG VRP på dekkene på Saab'n nå - så jeg vet ikke hva holdbarheten er på den, men det ser bra ut så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SV Pneu er favoritten her. Matt versjon selvsagt

Bruker helst denne pga bra holdbarhet og at den gir et fint utseende. Ikke minst er den lett å legge på og lukter godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Pneu her også! Veldig pent utseende, samt let og legge på. Bruker også Megs High Endurance på f.eks en-stegs jobber!

X2,men kommer til og teste Migliore.

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØyvindBraaten

Min er desidert Swissvax Pneu! Blir stadig positivt overrasket over Swissvax sine produkter, og Pneu er inget unntak. Bøyer meg i støvet den dagen noen kommer med en bedre gummifornyer enn Pneu.

Hail Dag :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet lahega sin bluemagic ser bra ut og holder lenge, men den er silikonbasert så er vel ikke den "beste".

Ellers pleier jeg å bruke Megs endurance men denne er vel også ikke "godkjent" siden den ikke er vannbasert..

Endret av hc_Tk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Mange med samme mening her ihvertfall :)

Hc_tk: Hva du velger å bruke er det vel ingen her som skal "straffe" deg for, men flere har erfart at petroleumsbaserte dekkfornyere gjør dekkene brune.. Derav så er det etterhvert blitt mange her som ikke bruker sånne typer.

Endret av Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel si så mye som at jeg har lært mer om forskjellige produkter etter at jeg kjøpte Megs endurance, men er student så de virkelig bra produktene som swissvax blir voer mitt budsjett :P

Men har vel planer om å finne et bedre produkt..

Hvor har det blitt av denne guiden til truhaa om de forskjellige typene dekkfornyere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående Swissvax Pneu, så er den faktisk både rimelig i pris (139kr) og så holde den lenge, gjerne lengre enn mange andre hehe Er ikke langt ifra at jeg vil si at den er underpriset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Hyggelig lesing folkens, morsomt at dere setter pris på Pneu :) Liker den godt selv også ;)

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Tyggern

Jeg liker også SV pnue veldig godt og da bruker jeg den matte, for det er den looken jeg liker best.

Stemte også på annet da jeg til tider også bruker CG "silk shine dressing" som er en veldig god allrounder.. til både dekk og annet plast samt at den ser godt ut....

Men pnue leder knapt foran B)

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...