Gå til innhold

Bilpleiestilling ledig


Ad|oS

Recommended Posts

Leste en liten artikkel i Autofil om et bilpleiesenter i Oslo som holdt til under et hotell, så fant ut jeg måtte ta en kikk på nettet også om dem.

www.carecenter.no

Viser seg at de har ledig stilling:

"CareCenter søker nye ansatte for fulltids ansettelse med hovedvekt på bilpleie/klargjøring. Ansvar for budsjett og inntjening i en egen bilpleieavdeling."

"Ta kontakt om du ønsker en stilling i et kvalitetsbevisst firma, med kvalitet i fokus. Vi trenger en ansvarsbevisst person til vår kommende bilpleieavdeling i Vika. Fulltids stilling med ansvar for kundebehandling og kvalitetsmessig utført håndverk. "

Interessant for noen her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker heller sånn at jeg vil ha dette som hobby, og helst ikke jobbe fulltid med det. hehe men vurderte det STERKT selv når jeg var arbeidsledig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Dette er faktisk noenjeg aldri kunne ha tenkt meg å hatt som en jobb.. Som en hobby er det supert, men å drevet med dette dag ut og dag inn, nei takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på tanken å starte opp med bilpleie til høsten, men er noe redd for at jeg kommer til å gå lei om jeg skal ha det som en 100% jobb. Er også en risiko når man jobber for andre at man kan bli nødt å gå ned på kvalitetskravene, noe som ikke er bra for en detailer hehe Men kanskje jobbe med noe sånn noen dager i uka?

Virker jo som B&B holder på med biler i et sett, selv nå på vinteren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaaah, hvorfor er det aldri sånne jobber ledig i Tromsø? :(

Tenker sånn noenlunde det samme, bare at jeg heller ville hatt det i Kristiansand ;)

Start opp eget da vel :) Med det nivået som er på mange her inne, overgår man jo 99% av alle andre som driver med "bilpleie"

Da får man raskt et rykte og kan ta seg betalt for jobben på en skikkelig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...