Gå til innhold

Wurth serien.


garrett_T4

Recommended Posts

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Arne

    6

  • garrett_T4

    6

  • Bernhard

    5

  • Øivind

    5

Mest aktive i dette emnet

  • Forhandlere
Bernhard

Velkommen til Würth Norges Nettbutikk

Innlogging for registrert bruker Registrering av ny bruker Brukernavn: Passord: For kunder som allerede har kundenummer hos oss. For kunder som ikke har kundenummer hos oss. Er du bruker av Direktebestilling kan du benytte samme brukernavn og passord her. Glemt brukernavn/passord?

Logg inn med din registrerte e-postadresse i begge felt, og du vil straks motta ditt brukernavn og passord på e-post.

Klikk her hvis du opplever problemer med Nettbutikken

Prøvd å logge inn el hva tenker du på default_tongue.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Æsj, du redigerte i det jeg la inn..

Ser ut som ett Scholl produkt og mener også å ha lest dette ett sted tidligere, eller er jeg heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt på bærtur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne serien kommer ikke for salg før førstkommende mandag er jeg blitt fortalt.

Er vist samme fabrikk som lager dette stoffet som lager scholl,så det er ikke rart det lukter det samme.Kan det være samme produkt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

garrett_T4

Denne serien kommer ikke for salg før førstkommende mandag er jeg blitt fortalt.

Er vist samme fabrikk som lager dette stoffet som lager scholl,så det er ikke rart det lukter det samme.Kan det være samme produkt ;)

Stemmer, starter kampanje førstkommende mandag med de produktene inkl.

Greitt med litt "innsiders" da:)

Det kan stemme ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket nettopp med en kompis som jobber der og de har fått mye gode tilbakemeldinger på testene som er gjennomført.Er nok samme produkt som scholl men med annet navn sies det.Skal bli moro og se hva det er.

BTW. Hva var prisen på disse flaskene?

Rundt 200.- + mva pr flaske,men dette er CA pris.1L pr flaske.

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

garrett_T4

BTW. Hva var prisen på disse flaskene?

Ordinær pris var ganske stiv tro jeg. Nå selges de på kampanje fra 214,-+mva og oppover til rundt 300,-+mva, litt usikker, men regner med det står i kampanjebladet.

Du er rask Arne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkarbelling

Vi har jo Wurth her i Tromsø, så dette er kanskje no som må testes ut

2019 Volvo V90 T8 Inscription

2013 Volvo V70 D2 R-Design Rebel Blue

2014 Volvo V40 D2 Cross Country

2010 Volvo V70 D2 Summum

2007 Volvo C30 R-Design

1995 Volvo 850

1995 Volvo 850 GL

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste oppegående leverandørene til Wurth (tipper dette gjelder Scholl og 3M også) selger enten produkter basert på utgåtte eller forkastede oppskrifter fra egen produksjon, til Wurth. De er da ikke så stokk dumme at de lager konkurranse for seg selv, spesielt ikke hvis dette presser prisene ned ;)

Sjekk ut datablader når produktene er på plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste oppegående leverandørene til Wurth (tipper dette gjelder Scholl og 3M også) selger enten produkter basert på utgåtte eller forkastede oppskrifter fra egen produksjon, til Wurth. De er da ikke så stokk dumme at de lager konkurranse for seg selv, spesielt ikke hvis dette presser prisene ned ;)

Sjekk ut datablader når produktene er på plass..

X2

Må bare være enig med kazzper her, vi handler en del produkter og verktøy fra Wurth og mye finnes bedre og billigere andre steder.

Men de må få skryt for å altid levere med datablader på nye ting vi kjøper, også de er meget dyktige på logistikk, og det er derfor vi bruker dem en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet om wurth lager noe som helst produkter selv? Har ei stikksag her hjemme og det er ei Bosch-sag merket med wurth. :P

Både organisasjon og eiere er jo steinrike, så jeg vil tro de i alle fall eier noen av skrue- festemiddel- & dubedittfabrikkene som produserer for dem.. men skal ikke si noe for sikkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet om wurth lager noe som helst produkter selv? Har ei stikksag her hjemme og det er ei Bosch-sag merket med wurth. :P

Jeg tror de rebrander masse verktøy, mye av håndverktøyet minner om produkter kalt "zebra" før, fastnøklene er helt like og klumpete som fy.

Vi har og noen batteri driller som er helt like bosch sine, batterier og ladere går om hverandre og wurth sine er dyrere.

Ellers er det vell vanlig at flere produsenter "hjelper" hverandre litt. Jeg har ei dyr stikksag fra  BLACK & DECKER som egentlig er produsert av ELU da B&D ikke hadde produkt i dette segmenet selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...