Gå til innhold

Cleaner Fluid Medium/Strong


Akkarbelling

Recommended Posts

Akkarbelling

Noen her som har erfaring med hvordan Swissvax Cleaner Fluid Medium/Strong er å bruke til korrigering med DA/Roterende og hvordan de fungerer sammenlignet med f.eks Scholl S03 og S17? Har søkt litt rundt på forumet men har stort sett ikke funnet noen tråder hvor CF medium/strong blir omtalt. Virker som om Scholl er favoritten til de fleste når det gjelder korrigering.

2019 Volvo V90 T8 Inscription

2013 Volvo V70 D2 R-Design Rebel Blue

2014 Volvo V40 D2 Cross Country

2010 Volvo V70 D2 Summum

2007 Volvo C30 R-Design

1995 Volvo 850

1995 Volvo 850 GL

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Medium og Strong kan brukes både med roterende og DA, med utmerket resultat :) Vi kjørte en test på strong på en liten samling på Skei i høst og den funket meget bra! Hvordan de står i forhold til Scholl, kan sikkert Ketil, Bernhard, Brynjar og kanskje noen til svare på? :)

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den samlingen husker jeg ja...

Kan si at CF strong er et veldig bra produkt den tar bra med riper og er lett og jobbe med, den innholder litt oljer så den tørker ikke ut med det samme glansen er kanskje ikke helt 100 men så er dette en lakkrens og leverer der etter men swissvax sier jo at man bør gå over med cf pro eller medium etter bruk .

Jeg sier go for it :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkarbelling

Takker for svar folkens :) Da skal CF Medium testes ut når jeg får kjøpt DA-maskin B)

2019 Volvo V90 T8 Inscription

2013 Volvo V70 D2 R-Design Rebel Blue

2014 Volvo V40 D2 Cross Country

2010 Volvo V70 D2 Summum

2007 Volvo C30 R-Design

1995 Volvo 850

1995 Volvo 850 GL

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den samlingen husker jeg ja...

Kan si at CF strong er et veldig bra produkt den tar bra med riper og er lett og jobbe med, den innholder litt oljer så den tørker ikke ut med det samme glansen er kanskje ikke helt 100 men så er dette en lakkrens og leverer der etter men swissvax sier jo at man bør gå over med cf pro eller medium etter bruk .

Jeg sier go for it :)

Ble ikke vi enig om at den ligger mellom S03 og S30 en plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Medium og Strong kan brukes både med roterende og DA, med utmerket resultat :) Vi kjørte en test på strong på en liten samling på Skei i høst og den funket meget bra! Hvordan de står i forhold til Scholl, kan sikkert Ketil, Bernhard, Brynjar og kanskje noen til svare på? :)

Swissvax CF Strong kan sammenlignes med Scholl S10, forholdsvis sterk rubbing, dog ett lite hakk unna Scholl S03+, men den tok godt på mørk grå/grønn lakk på en 1999 Golf Mk4.

Swissvax CF Medium har jeg ingen formening om da jeg såvidt har fått testet den litt idag, men den konklusjonen jeg har trukket på denne sålangt er at den ligger ett sted mellom S17+ og S30+ fra Scholl, litt nærmere mot S17+ da den tar greit med vaskeriper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...