Gå til innhold

3M Finishing Glaze


Jensabo

Recommended Posts

Jeg har denne i Rød topp 1L som brukes til maskin. Der heter den Lakkbeskyttelse..

Foretrekker og bruke noe annet enn denne, men skal du gjøre en veldig enkel jobb. Så er nok denne enkel og grei å bruke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det to med rosa kork, eller forskjellig navn på samme? "Rosa Polish" har jeg sett en som heter, men styrt unna den pga den har rykte for dårlig holdbarhet, noe som kan lett forklare at opprettere osv bruker det men ikke detailere. Vi vil ha holdbarhet, mens en oppretter driter som regel i hele bilen så lenge den er pen da den leveres. Garantert opprettere som bryr seg og, men de fleste gir nok f... etter hva jeg erfarer...

Endret av rudilgr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Så denne på den lokale Bilxtra-forhandleren her. Merkelig at den er veldig ofte ubrukt her blandt detailere, men er ofte brukt blandt bilopprettere og lignende.

Du svarte vel nesten på dette selv i spørsmålet ditt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig rettning denne tråden her tok........ :P .Mista litt fokus når jeg leste den, tror det er snakk om 2 produkter

3M Rosa Kork: All-in-One polish og voks for hånd eller maskin. Er denne dårlig til å fjerne mindre swirls, etc, eller dårlig holdbarhet på voks-delen, eller kanskje begge??

3M Rød Kork: Voks/Glaze uten slipemidler. Dårlig holdbarhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprettere og hurtig-bilpleiere bruker oftest den type aio som finishing step da de slipper unna med 2 steg inkl beskyttelse. De som tar seg litt bedre tid bruker som regel noe bedre :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finishing glaze er som navnet sier; en Glaze, ikke en LSP ;)

Er en del som bruker den på utenlandske forum, men veldig få i "vårt" miljø, derfor har jeg ikke tatt den inn. Men har lyst til å teste den, hadde vært morsomt å se hvordan LSP sitter på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...