Gå til innhold

Spernesn's BMW 118d 09mod


Spernesn

Recommended Posts

Ble lykkelig eier av en klissny BMW 1 serie i fjor høst!

Den får den kjærlighet den skal ha, blitt vaska under med børste osv 3 ganger hittil i vinter og MANGE ganger vanlig vask..

Legger ut to bilder jeg, så lenge.. Bilen er orginal som det kan få blitt, unntatt sorte nyrer (griller)

Bilde tatt hjem fra jobb på fredag.. Her må det vaskes tenkte jeg når jeg tok det

DSC00260.jpg

Etter litt middag så kjørte jeg opp på jobben til noen kompiser av meg og fikk stelle litt med den der, da ble den slik (dårlig bilde)

DSC00262.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Spernesn

    19

  • obimann

    5

  • kris1986

    3

  • Petter

    3

Mest aktive i dette emnet

Petter

Se her ja. Bilen jeg gleder meg til å følge med på utover våren... Fin bil du har Jonas...

Men du, seriøst... Har du ikke vasket mer enn 3 ganger i vinter???

Endret av Petter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Et godt eksempel på at felger betyr mye for utseende ;) Bare å finne frem felgvoks og dekkfornyer!

Ut fra bildene her syns ikke jeg at det burde senkes veldig mye mer bak, men foran har vi ikke sett enda . Hvorfor gå for KW v3, og ikke v2? Er jo bare altfor mange justeringsmuligheter som man kan rote seg inni på de mer avanserte utgavene hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spernesn

Tror ikke de heter kunzite nei? Husker ikke..

Takker! Ser fin ut den E90'n din også!

Bilen har orginalt M-tech understell, så er vel 25mm senk fra standar.

Fått montert full Performance pakke nå også, med carbon diffuser osv bak.. Kommer bilder når felger, senk, nye baklykter og korrigering av lakk er utført :D

Til adios: Skilte 2000kr på v2 og 3 og v3 er håndlaget og gjennom gått forskjellige trykk jigger osv, LITT fancy må det være :unsure:

Endret av Spernesn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Tror ikke de heter kunzite nei? Husker ikke..

Takker! Ser fin ut den E90'n din også!

Bilen har orginalt M-tech understell, så er vel 25mm senk fra standar.

Fått montert full Performance pakke nå også, med carbon diffuser osv bak.. Kommer bilder når felger, senk, nye baklykter og korrigering av lakk er utført :D

Til adios: Skilte 2000kr på v2 og 3 og v3 er håndlaget og gjennom gått forskjellige trykk jigger osv, LITT fancy må det være :unsure:

nei, ser nå at senteret er ulikt, men eikene og felgkanten er veldig like mine ;)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Fett Jonas.. Ser for meg deg cruize gjennom gatene i Sarpsborg med kebaben i koppholderen og setet skrudd helt tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Fett Jonas.. Ser for meg deg cruize gjennom gatene i Sarpsborg med kebaben i koppholderen og setet skrudd helt tilbake :)

Alle som har kebabtralle i sarp gjør det;)

(Men BMWen går hele veien uten problemer med elektronikk, høyt oljeforbruk, dårlige girkasser, gasspjeldfeil, vinduer som brått detter ned, lambdasonde® som ryker osv ;) )

Felgene ble bra :)

Hvordan er lakken på bilen din? Kommer det fort riper/swirls?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spernesn

Til ole gunnar: Takk for det:) Ja var ikke noe morro og måtte være hjemme heller, men hjemme fra sykehuset nå og egentlig på bedringens vei, så har fått tilbake håpet!

Yesda Bernhard, jeg driver kun med det jeg etter jobb! Må si jeg trives med det også :lol:

Kris: Jeg venter med polering til bilen er "ferdig" så blir vel nå snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...