Gå til innhold

"Engelsk" stikk på polermaskin?


Hans Olav

Recommended Posts

Fikk polermaskinen jeg bestilte fra cleanyourcar.co.uk. Men den hadde jo sånn merkelig stikk med 3 pinner. Hva i svarte!?

Hadde ikke jeg anelse om. Hehe. Pleier dere å bruke overgang eller kapper dere ledningen og setter på en "norsk" en?

Regna med flere hadde opplevd dette..

Endret av Hans Olav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.

Men, jeg lurer litt: Når jeg korrigerer lakken bruker jeg cutting pad. Men til finpolish feks meg #205, bruker jeg da polishing pad eller finishing pad? Hvilken brukes til hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville testet meg fram.. ikke startet med cutting pad, sjekket om det ble bra nok med polishing pad først.

til 205 er som regel finishing best, men kan være at man får såpass med kjørespor at det er evighetsprosjekt å korrigere de bort med finishing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klip ikke dit stik af, så kan garantien løbe en tur. Køb istedet for en adapter - det er hvad jeg har gjort til min G220'er. Vi kan købe dem de fleste steder i byggecentre osv. her i Danmark, så mon ikke I også kan det i Norge :)

Venligst,

Ebbe Jørgensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte også den stikkovergangen på Clas til min Das-6 pga den har en sikring i støpselet og den hadde jeg veldig lyst til å ha som en "forsikring".

Og i og med at du har bestilt den fra utlandet og noe skulle gå i stykker med den så vil det bli en dyr affære mht frakt frem og tilbake osv.

(noen som har prøvd dette i praksis med noe el. utstyr?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

General Lee

Nei, ikke prøvd garantisak med el.utstyr i utlandet.

Men har fått bytta div. klær pga. størrelse og fått overhalt div. mekanisk i utlandet.

Frakt UT av Norge er helt annen enn innad i Norge, så med mindre garantien din på ei norskkjøpt vare dekker fraktkostnader i Norge hadde jeg fortsatt å handla i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrere saker kjøper jeg stort sett i norge eller i verste fall i sverige. Kjøper også endel rimeligere maskiner og utstyr i fra det store utland, men da driter jeg i garantien. Kanskje 2 ganger i løpet av livet jeg har fått bruk for den uansett. Bruk og kast. Ellers går det alltid an å fikse det meste selv.

Endret av mighty82

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...