Gå til innhold

Hvordan få bort merker etter claybar


sigg

Recommended Posts

Vasket bilen igår, og så flere brede merker jeg ikke har sett før. Lurer på om dette ikke kan være merker etter at claybaren hang igjen noen ganger når jeg clayet sist jeg polerte bilen. Prøvde å få dem vekk med Swissvax Cleaner Fluid, uten noe forbedring. Burde jeg prøve Cleaner Fluid Medium eller Strong også? Andre ting jeg kan prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Gjør som Fosse eller Ketil sier, bruk svakeste middel først Det burde la seg fjerne med vanlig CF eller CF Pro om du bruker den. Men, det som Posan sier, litt merkelig om dette er clay merker da det egentlig er ganske lett å fjerne..?

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Maskin anbefales vel uansett, om det er claymerker det dreier seg om så holder stort sett en DA maskin, du finner billige typer på feks biltema (2hodet)

Skal dog ikke være noe jobb å fjerne disse merkene for hånd, men er det over hele bilen kan det jo bli litt jobb, har fjernet claymerker her med Duragloss 101, men da på bløt lakk og med DA maskin... CF medium feks eller Meguiars Scratch X 2 tar dette greit vil jeg tippe om du kjører "manuell" utg ;) ...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...