Gå til innhold

Sticky - Hva ønsker du?


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Noen Show&Shines er kjekke å ha lett tilgjengelig og hengende fremme i "utstillingsvinduet" til DCN.

Mitt forslag er at DCN folket kommer med forslag til tråder som dere gjerne skulle sett var "Sticky," ala Evo tråden til truhaa.

Forslagene som kommer bør være begrunnet hvis admin/moderatorer skal ta det opp til vurdering.

Nøkkelord kan være tråder som dere synest er VELDIG gode, inspirerende, lærerike, informative, underholdende, viser detaljer og som forklarer hva som blir gjort... Som dere skjønner bør listen ligge høyt og det bør ikke være for mange sticky tråder når man klikker inn i show&shine - kun de beste trådene og jobbene..

Så kommer du på noen tråder så foreslå dette her med begrunnelse så får vi se om vi får det som vi vil laugh.gif Må selvsagt være lov til å å si seg enige eller uenige i det andre har sagt/skrevet for å få flere syn på saken.

  • DCN Poeng 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesieltnye ting som våtsliping og fylling av steinsprut og slikt er hvertfall veldig aktuelle tema for meg. Er noe nytt jeg ikke har prøvd selv, og er derfor gøy å se en bra guide til hvordan man bør gå frem. Det er dessuten greit for nye personer her på forumet å se hva man faktisk kan få til uten å måtte omlakkere. Selvsagt bør det også være en ekstremt nøye tråd, som truhaa sin Evo. Da det ikke vises veldig store 50/50 bilder her hadde det vært bra med en tråd med ekstrem forvandling, gjernemed vanskelig lakk i tillegg så man får frem fremgngsmåten og prøving med ulike kombinasjoner her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg mener ihvertfall at Passattråden til Brynjar, samt Mercedes tråden hans.. Og jeg føler at det ikke er behov for å argumentere med hvorfor engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 whiplash tok, den viser ikke så mye fremgangsmåter, men selve før-etter bildene er jo til å drite i buksa av(inspirerende altså) :P

Endret av Lexis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener att en av interiør rens jobbene til Bernhard bør bli sticky. Flere og velge av her...

Brynjar sine våtslip, pensel og lakk jobber er vell også en selvfølge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja,vet ikke om det er så veldig sticky,men oppbevaring av bilpleieprodukter?,,når jeg tenker meg litt om,jævlig dårlig forslag he he :lol:

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Er en god del tråder her som fortjener å bli klistret ja :) Men det beste blir nok å opprette en tråd som så settes som sticky på toppen, og kalle den "hall of fame" eller noe (Kom med forslag). Så legger vi linkene vi kommer fram til her i tråden i en egen tråd som vi setter som sticky på toppen.

Man kan da legge inn en god del flere tråder uten at det blir for mange sticky i show & shine kategorien. Kan også dele det inn i kategorier, eksteriør og interiør feks. ;)

Høres det greit ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Er en god del tråder her som fortjener å bli klistret ja default_smile.png Men det beste blir nok å opprette en tråd som så settes som sticky på toppen, og kalle den "hall of fame" eller noe (Kom med forslag). Så legger vi linkene vi kommer fram til her i tråden i en egen tråd som vi setter som sticky på toppen.

Man kan da legge inn en god del flere tråder uten at det blir for mange sticky i show & shine kategorien. Kan også dele det inn i kategorier, eksteriør og interiør feks. wink.gif

Høres det greit ut?

Nei, det høres ikke greit ut..

Men det høres veldig veldig bra ut default_biggrin.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at det lages et "Hall of Fame" underforum jeg, for hvis det blir for mange stickies øverst på sida, så kan det bli uoversiktlig hvis man surfer på f.eks en laptop med liten skjerm. Ellers bra tiltak! :thumbs:

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Er en god del tråder her som fortjener å bli klistret ja default_smile.png Men det beste blir nok å opprette en tråd som så settes som sticky på toppen, og kalle den "hall of fame" eller noe (Kom med forslag). Så legger vi linkene vi kommer fram til her i tråden i en egen tråd som vi setter som sticky på toppen.

Man kan da legge inn en god del flere tråder uten at det blir for mange sticky i show & shine kategorien. Kan også dele det inn i kategorier, eksteriør og interiør feks. wink.gif

Høres det greit ut?

Det er vedtatt allerede Torby default_smile.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Enig der, Hall of fame er veien å gå... er såpass mange bra jobber her inne at som sticky så ville det glatt blitt en side.....

Glimrende tiltakk Bernhard ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

x2. Er så sinnsykt mange sjuke tråder her inne. Hall of fame hadde vært knall. Det er god motivasjon for de som sliter med motivasjonen etter x antall jobber på 2 uker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

Da har jeg et par jobber som jeg kunne tenkt meg å hatt som sticky:

Først denne til Kenneth:

Cosworth

Begrunnelse:

Veldig bra bilder. Grundig detail med masse detaljer. God forklaring underveis. Veldig god visuell beskrivelse av enderøret. "Ekte" bilder med tanke på bruk av lys. Inspirerende tråd.

Så denne av Bernhard:

Passaten

Begrunnelse:

En utrolig bra detail. Viser steg for steg. Går ekstremt grundig til verks.Interiør detail. Våtsliping av lykter. Hjulbuer får grundig runde og det samme med calipere. Inspirerende tråd som virkelig viser hvordan man kan gå "the full monty"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...