Gå til innhold

EbbeJ's Samling


EbbeJ

Recommended Posts

Hej :)

Dette er min samling, dog skal det siges at jeg har modtaget en Black Baron Drying Machine, en del Gloss-It polere puder, en ny gallon Meguiars All Purpose Cleaner, nogle nye lammeulds vaskehandsker, en masse Sonüs Green Ultra Fine(elsker det), Menzerna Power Gloss S100 og nogle nye mikrofiber klæder

En ganske fin samling, men jeg er så småt ved at rydde op i nogle af de produkter jeg ikke får brugt, så at jeg kun har det nødvendige.

100_0806Large.jpg

100_0766Large.jpg

- Swissvax Cleaner Fluid, Cleaner Fluid Pro, Quick Finish, Pneu, Car Bath, Seal Feed, Autobahn og Best of Show. 2 ekstra nye Zymöl Sponges, Field Glaze. BMW leder pleje.

100_0770Large.jpg

- Poorboys Super Slick and Suds, Chemical Guys Body Wash + Wax, Citrus Wash + Gloss, P21s/R222 Total Auto Wash(ELSKER det her produkt.), Meguiars Hyper Wash

100_0800Large.jpg

Poorboys QD+, SSR(all of them), Pro Polish, Bug Squash, Bio All Purpose Cleaner, Natural Look Dressing, Spray and Gloss, Bold and Bright, Leather Stuff, Spray and Wipe(not in picture), Chemical Guys Pad Conditioner, Bug Bugger and Tar Remover, New Car Solvent, New Look Trim Gel, Isopropyl Alcohol.

100_0801Large.jpg

Meguiars Mirror Glaze Swirl Remover 2.0 9, Show Car Glaze 7, Speed Glaze 80, Dual Action Cleaner Polish 83, Ultra Finishing Polish 205, Ultra Cut Compound 105. Dodo Juice Lime Prime Lite. Chemical Guys Jetseal109, Vertua Bond408, Gloss-It Pad Conditioner. Menzerna Top Inspection, Power Finish RD3.02 and 203s, Final Finish 85RE.

100_0799Large.jpg

- Sonus Green Ultra Fine, Poorboys Natty's Red Paste Wax, Poly Clay, Chemical Guys Petes 53, Collinite 476s, Victoria Collectors Wax, BMW liquid wax and Pre-wax cleaner.

100_0796Large.jpg

- Chemical Guys Microfiber Wash, Meguiars Detailer Glass Cleaner, Last Touch (køber jeg ikke igen; indeholder alt for meget silicone), Wheel Destroyer. Zymöl Natural Wool Duster.

100_0777Large.jpg

- Jeg bruger en Swissvax taske til at bære mine polermaskiner, nogle puder, Lagtykkelsesmåler(PTG), velcro bagskiver osv..

100_0786Large.jpg

- 3M Perfect-It III puder(Grøn, gul og blå i 75mm og 150mm), Meguiars Detailing Swaps, Gloss-It small Backing Plate, No-name 75mm Backing Plate

100_0797Large.jpg

- Makita 9227CB polermaskine, Meguiars G220 polermaskine, 75mm DA bagskive, Gloss-It 125mm bagskive, Led Lenser P7(til at spotte hologrammer/ svirvelmærker), PTG.

100_0785Large.jpg

- Bøjlegreb til både Makita'en og G220'eren.

100_0791Large.jpg

Diverse puder og applikatorer.

100_0792Large.jpg

- Diverse klude og klæder.

100_0794Large.jpg

- Nogle børster.

100_0795Large.jpg

100_0810Large.jpg

-- Min Kärcher K6.85 med skumlansen og mine to Zaino/Grit Guard spande

Så har jeg ikke billeder af mere, selv om jeg har andre småting hist og her. Hvis i skulle have nogle spørgsmål, så skriv endelig :)

Det skal siges, at alt mit Poorboys er noget jeg har fået af Michael Vilnov fra Bilvask.nu, som der forhandler Poorboys her i norden.

Venligst,

Ebbe Jørgensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Velkommen, Fin og ryddig samling! :thumbup: Hva syns du om zymol-svampen?

Tak for det :) Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal synes om den endnu.. Den er i hvert fald anderledes end en vaskehandske. Nu har jeg ikke brugt svampen i så lang tid, så vil ikke kommentere ret meget på den, men når jeg har testet den over nogle måneder endnu, kunne jeg lave en lille write-up på mine erfaringer:)

Men, den er væsentligt blødere end alle andre svampe jeg har prøvet, og så længe at lakken er beskyttet godt med voks el. forsegling, så tvivler jeg på, at den ridser. I hvert fald ikke efter en god pre-wash.

Venligst,

Ebbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fine produkter her..

- Mange tak :)

Dette er en fin samling Ebbe og på samme tid velkommen hit. Ser ut som du har drevet litt med dette ut i fra hva du har av "spesielle" produkter...

Ser frem til å se noe av arbeidet ditt:-)

Brynjar

- Tak Brynjar, også for velkomsten!

Jeg skal forsøge at lægge nogle indlæg op med de biler jeg gennemgår.

Venligst,

Ebbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Landsmand

Fin samling du har der Ebbe

Skal du starte rullende bilpleie i Norge :-) (bilvask.nu) Du har produkterne klar ihvertfald :thumbup: Blir dog bare de såkaldte varme måneder :D

Hej,

Tak for det :) Nah, nu ikke lige det jeg satser på. Snakker en del med Michael Vilnov og vi har poleret noget bil sammen, men regner ikke med starte op med noget 'bilvask.nu'. Lige pt. er det bare på hobbyplan.

Flott samling dette, og velkommen.

Likte måten du hadde tingene i swissvax bag'en på, ryddig og pent :)

Hej,

Tak for din kommentar:) Ja, den er behagelig, at have maskinerne i. Så er det så nemt at tage det hele med.

Mye snadder der ja ;) hvordan er dusteren?

Mener jeg har sett deg poste litt på detailingworld? :)

Takker, jeg synes dusteren er god, uden tvivl mere skånsomt end de der california dustere. Bruger den jævnligt på garage-queen'en, og har ikke set nogen form for ridser el. mærker efter den. Ja, er på Detailing World samt diverse andre steder. Det er begrænset hvad 'detailing' er slået igennem i DK, så må man jo søge andre steder hen :) Og heldigvis er norsk og dansk så tæt på hinanden, så det går nemt og bekvemt.

Venligst,

Ebbe Jørgensen

Endret av EbbeJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Står respekt av den samlingen der Ebbe, gleder meg til å se writeups :)

- Mange tak, gør jeg også;o)

Velkommen hit ja :) Mye kvalitetsprodukter her, uten tvil! Gleder meg også til writeups kommer ;)

- Tak for det!

Bra orden i utstyret der ja!

Velkommen hit. :fun:

- Orden skal der være;)

Masse snadder i de skapene ja. Velkommen skal du være. Ser ut til at du har fin bil og ;)

- Tak for det :)

Venligst,

Ebbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Pent og ryddig dette her...

Testet Black baron enda da?

og velkommen hit også. :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent og ryddig dette her...

Testet Black baron enda da?

og velkommen hit også. :)

- Mange tak. Jeg har haft den startet, men lige på tidspunktet er vejret så dårligt, at det ikke tillader bilvask. Men, den kan blæse sne ;) Glæder mig meget til at prøve den, under de rigtige forhold. Den virker meget solid og bygget til 'heavy duty', og lod mærke til, at der medfølger en liste over de dele den består af, så hvis den skulle gå i stykker, kan der købes reservedele. Ikke nogen dårlig idé.

Venligst,

Ebbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...