Gå til innhold

Hjulhus


Sam fisher

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Owatrol Polytrol på plasten i hjulhus, blir sort og fin + at den varer sinnssykt mye lengere enn "CG bare bones" ;)

Edit: hvis målet er at minst mulig skal feste seg i plasten er kanskje silikon det beste...? vil uansett bli litt glattere med både Polytrol og Bare Bones.

Endret av trogha
  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

CG bare bones og Armor all tire shine funker bra, AA tire shine er vel borte fra markedet tror jeg, Muc Off har også en silicon spray som fungerer..

Silica

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CG bare bones og Armor all tire shine funker bra, AA tire shine er vel borte fra markedet tror jeg, Muc Off har også en silicon spray som fungerer..

Silica

mine hjulhus er det filt i,eller hva jeg skal kalle det,med senk å 17" vinter fylles hjulhusa forferdelig bak,nå er plast/filt delvis ødelagt av att det har vært mye gnag der bak,fettsjit.

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

For å gjøre det enkelt så kan du dra på en bensinstasjon el Bilrekvisita og handle silikonspray der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...