Gå til innhold

skal bestille litt..


Solhaug

Recommended Posts

tenkte å begynne å bestille litt saker idag,men jeg er litt usikker på hvor jeg skal handle,scandicshine eller fra swissvax,hvor bestiller dere fra?,å hvor anbefaler dere att jeg bestiller?i og med att dem begge har mye av det samme.

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

alle butikkene på forumet er knall :)

Sjekk ut autobahn, godkjemi og blankbil også, knall sider! Hvorfor ikke prøve Victoria voks eller Migliore voks? B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scandic Shine fører også Swissvax sine produkter, men begge to sidene kan anbefales på det varmeste :)

tenkte å bestille swissvax insignis,foamgun til foma,swissvax car bath,washmit,kanskje litt pads til en flex maskin og litt mikrofiber i forskjellige valører,begynner med det tror jeg,så tar jeg mer siden,'

Tenkte å handle litt vindusproduker fra nanolotus,nanosvampen også,

Blir nok å handle fra scandic ja,av den enkle grunn:sendte en mail fra en link på swisswax.no der jeg skulle fylle inn hvilken bil jeg hadde å farge,så skulle dem finne ut hvilken polering som passet til meg,fikk aldri svar på den mailen,kanskje han aldri fikk den eller kanskje annet error gjorde det slik,det avgjorde butikk for meg.

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte å bestille swissvax insignis,foamgun til foma,swissvax car bath,washmit,kanskje litt pads til en flex maskin og litt mikrofiber i forskjellige valører,begynner med det tror jeg,så tar jeg mer siden,'

Tenkte å handle litt vindusproduker fra nanolotus,nanosvampen også,

Blir nok å handle fra scandic ja,av den enkle grunn:sendte en mail fra en link på swisswax.no der jeg skulle fylle inn hvilken bil jeg hadde å farge,så skulle dem finne ut hvilken polering som passet til meg,fikk aldri svar på den mailen,kanskje han aldri fikk den eller kanskje annet error gjorde det slik,det avgjorde butikk for meg.

Da tror jeg det har skjedd en glipp(evt. i juleferien?), Dag er som regel rask til å svare og leverer alltid super service. Men du får som sagt samme produktene hos SS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg det har skjedd en glipp(evt. i juleferien?), Dag er som regel rask til å svare og leverer alltid super service. Men du får som sagt samme produktene hos SS :)

sendte mailen til han tidlig i desember så det var neppe juleferie,MEN fikk en hyggelig mail av Dag på swissvax der han beklaget,å det setter jeg utrolig stor pris på.det er det ikke mange som gjør,det viser bare att han driver seriøs butikk,noe som han bør gjøre mtp alle de dyre produktene SV selger,da bør man føle litt ekstra service mener da jeg :) så da ser det ut så jeg må handle litt av begge da :D

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

Skal du handle fra SS anbefaler jeg deg i alle fall å miste følgende i handlekurven:

- Mothers washmit - billig og kjempebra.

- Scholl gule pads - veldig veldig veldig gode å jobbe med. Grønn über og blå er også et "must." Kjøp M size på schol.

- Optimum No-Rinse såpe og en flaske med Optimum Car wash burde også havne i handlekurven.

- Soft applicators av den røde typen er også kjekke.

++ selvsagt masse andre godsaker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du handle fra SS anbefaler jeg deg i alle fall å miste følgende i handlekurven:

- Mothers washmit - billig og kjempebra.

- Scholl gule pads - veldig veldig veldig gode å jobbe med. Grønn über og blå er også et "must." Kjøp M size på schol.

- Optimum No-Rinse såpe og en flaske med Optimum Car wash burde også havne i handlekurven.

- Soft applicators av den røde typen er også kjekke.

++ selvsagt masse andre godsaker...

takk for gode tips,skal se hva jeg finner,blir nok å miste en del ting i kurven,takk for gode svar alle sammen,virker som alle tar seg god tid til å svare,det verdsettes,takk alle sammen :D

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nettopp en storinnhandling av produkter rett før jul, og endte tilslutt opp med varer fra både, Scandicshine, autobahn, og blankbil.

Alle hadde rask leveringstid, og varene kom kort tid etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Insignis er snaddersaker det.... lett på, lett av...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Insignis er snaddersaker det.... lett på, lett av...

jepp,håper perlemoren kommer frem å vises skikkelig bra,svart med grønnlig perlemor.

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...