Gå til innhold

solgt..


Bjørn_A

Recommended Posts

Bjørn_A

Hei :) Tar og copy/paster fra ett annet forum her jeg.

Jadda, da har jeg bytta ut min forrige E46 316i med en nyere og finere E91 318d :)

Hatt den siden oktober nå og er storfornøyd :D

Den har blant annet:

Hartge frontspoiler, 19" Hartge felger, blackline baklyker, skinnseter, xenonlys, auto klimaanlegg, CD Professional, cruise control, mørke ruter, sportschassis, kjørecomputer, regnsensor, PDC, DTC, varmeseter. Sist men ikke minst : Lakkert bombrikka sort ;)

Det er en 2006 modell som er kjørt 55 tusen, ikke så værst syntes jeg :) Tysk importert av forhandleren.

Her er noen bilder fra forhandleren.

5gkj30zco2kr6qsjmwww.jpg

8b6vfltvbfq7nqja1lbm.jpg

uz2xdr737cm0xuh2u8i6.jpg

wd9utmwyarq5kn5vpxlo.jpg

qgt1vxv256okdm8ly3mo.jpg

w9y55qarb37hc9ue0gva.jpg

60ohf597yrol6msxd28t.jpg

Noen kjappe mobilbilder:

g9r177t69k2sbynz54sv.jpg

vvqxhih2er5ugvt2ncyi.jpg

5d6ohbho7se0eye9d57o.jpg

Ett par kjappe med vinterfelgene:

mfg5pqkpciznafl32wqa.jpg

pwmjjawp8uuztm7wu59q.jpg

oazrnqalvtq6cp3gke2g.jpg

tbg79tprr3o3b77hvdpx.jpg

Snøen er komt for å bli i Haugesund, her er noen kjappe bilder fra mobilen :)

xp5hu8ezlnlo9emd8o8g.jpg

m9jysnf1gdirv3f9hcjc.jpg

Så da får vi se hva som skjer fremover med denne bilen :) Jeg storkoser meg ihvertfall :)

Endret av Bjørn_A

-Bmw iX3 2021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Bjørn_A

    33

  • Yngvejos

    4

  • HHA

    3

  • sruben

    3

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

Bjørn_A

Etter det jeg forstod så leverte en forhandler nede i tyskland bilen inn til ett firma som gjør slik styling :) Det firma'et har gitt bilen navnet Editon 10, noe jeg klarer og finne ut av hva egentlig er :) hehe.

Jeg brukte vanlig bumper spray paint kjøpt på biltema for 50 spenn :) funka som en drøm :) Ser den jo så si ikke fra utsiden, i motsetning til alle de grå som kjører rundt og sier HEI HER ER JEG :P

-Bmw iX3 2021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil! B)

Hartge fronten og felga gjorde seg virkelig på den bilen. Ikke helt standard innpress på de Hartge bakfelgene vel? :P Synes felgene vanligvis har en tendens til å drukne langt inni hjulbuen på det karosseriet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn_A

Er ikke sikker på innpresset :) Men det er noen skikkeli breie felger :P Og de får hjelp av noen fine spacere også :P De satt som f#¤" når jeg skulle bytte til vinterfelgene.. heh :)

Nå ser jeg frem til og forhåpentligvis få kjøpt enebolig i år :) Og den skal ha garasje! :P Blir litt vanskligere og holde bilen så ren som jeg vil når jeg bor i leilighet uten garasje eller vann på utsiden av huset.

Endret av Bønna

-Bmw iX3 2021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebil du har der! :) Rå frontfanger, og sommerhjul som kler bilen godt.

Jeg gjorde akkurat det samme som deg i sommer, da jeg byttet ut en 318i touring E46, med en 320d touring E91. Er veldig fornøyd med det byttet :D

Ser at jeg må få oppdatert bildet mitt.....

Endret av LarsØ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil! B)

Hartge fronten og felga gjorde seg virkelig på den bilen. Ikke helt standard innpress på de Hartge bakfelgene vel? :P Synes felgene vanligvis har en tendens til å drukne langt inni hjulbuen på det karosseriet?

Det er utrolig god plass til hjul på e9x.

Pappa kjøpte ett sett med 18" m-sport felger til e90en sin og de er pakket godt inn i hjulbuen med 9" felg (eller var det 8,5?) med 255 dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn_A

Ja jeg kunne ikke hatt no mindre enn de 19" på sommeren, de passer liksom akkurat :) hehe :) 265/30 bak mener jeg de er. Fits like a glove!

Ble også fornøyd med at det va så si null sporing :) Spora mer på forrige bilen(e46) som hadde 225/40/18", men går vell litt på dekktypen og.

-Bmw iX3 2021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MeGet pen E91! Stor fan avE90-serien selv, og litt Hartge gjorde det ikke verre akkurat... Planer om noe senking?

Endret av Ad|oS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med hyggelige tilbakemeldinger :)

Ja de Hartge felgene gleder jeg meg til og få på igjen til våren ja :P Sygla på de når jeg hadde min forrige bil også, e46.

Tror ikke jeg kommer til og senke den noe mer med det første, den er lav nok som den er synes jeg :) Mener på at den er senka litt med sportsunderstellet. Den er ihvertfall lavere enn normalt :)

-Bmw iX3 2021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Begynner snart og bli lei snøen :P For det er blitt mildere, hadde det vært konstant -10 så hadde det vært tørt og fint.

Slenger med ett par stk "skitne/natt" bilder.. Snøø. Kan bli koselig og se tilbake på til sommeren :lol:

Katta ville også være med på bildene.

post-810-1265060616,58_thumb.jpg

post-810-1265060617,91_thumb.jpg

post-810-1265060776,82_thumb.jpg

Er jo faktisk "litt" ren under snøen der ser det ut som, men det er nok ett synsbedrag :blush:

Endret av Bjørn_A

-Bmw iX3 2021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med høyden jeg også :) Akkurat passe lav, synes ikke standarden til norske veier tillater lavere heller egentlig.

Ja den er fint brukbar på vinteren. Har vært storfornøyd med oppførselen til bilen jeg i disse 7 ukene med snø vi har hatt nå, har satt meg fast en gang i gården til en kamerat. Men da var det myyye snø :P

Men gleder meg enda mer til sommeren og få på 19" hjula :thumbs:

Endret av Bjørn_A

-Bmw iX3 2021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil du har fått deg, og med HARTGE styling og felger ser det veldig bra ut.

Har du fått fjerna swirl flapsa i insuget, det er jo det største problemet på de gjellende BMW diesel motorene, ryker de der det stort sett slutt på motoren.

Men kuren finnes her: http://www.pmwltd.co...swirl_flaps.pdf

- http://www.swirlflaps.co.uk/index.html

Det er fler i BMWCCN/rogaland som har fjerna flapsa og utført moden som jeg linket til.

Lykke til med grom bil. :D

Endret av E46Johnny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var nytt for meg :blink:

Men leste det som stod i den pdf fila du linka til, og der stod det at BMW ordna dette problemet i 2006. Og at det gjaldt biler produsert frem til juli 2005.

Så da skulle vell jeg være trygg siden min bil er produsert juni 2006. Forhåpentligvis :unsure:

Endret av Bjørn_A

-Bmw iX3 2021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...