Gå til innhold

Nanolotus på iPhone - noen som har testet.?


chris

Recommended Posts

Jeg skal fiffe opp min iPhone før jul her - blir en liten S&S tenker jeg - kommer mer på dette nærmere helgen (siden folk kjører S&S på barnevogner så går det vel med litt S&S på iPhone også? :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Det ligger Insignis på tlf min, så har ikke prøvd NanoLotus nei, vindusforseglingen må jo være en fin sak da, ellers har Zymol en egen sak til Iphone...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasmus/Nanolotus

Vurderer å teste dette på iPhonen, noen som har gjort det.? Bernhard..?

Nanolotus Bilglass prof er helt top til alle slike glass elektro "dingser". Både tlf, ipod og kamera kan forsegles.

Fordele:








Hvis du løper veldig fort i regn vær vil vannet bare perle av tlf B)

Vigtig:

Legg på forseglingen når tlf er skruet av.

Pas på kun at bruke forseglingen på glasset.

Spray ikke direkte på tlf, bruk en mf klut til at legge på og fordele forseglingen

Fint tiltak dette Chris :thumbs:

Blir mere antibakteriell, da bakterier ikke festner seg til overflaten. (tlf er et av de steder med flest bakterier)
Renhold blir vesenlig lettere.
Gir glasset forlenget holdbarhed.

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg har kjøpt beskyttelsesfolie til skjermen nå også som skal tåle både det ene og det andre, så jeg tenkte å få på den før jeg legger på noe nytt igjen nå..

men åssen er NL på plast Rasmus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Noen som har testet metall polish på baksiden av ipod touch? Min nye 64gb har fått bitte litt riper før jeg nå ENDELIG har fått tak i hardplast deksel til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasmus/Nanolotus

Jeg har kjøpt beskyttelsesfolie til skjermen nå også som skal tåle både det ene og det andre, så jeg tenkte å få på den før jeg legger på noe nytt igjen nå..

men åssen er NL på plast Rasmus?

Den er ganske bra med hensyn til beading men den har ikke serlig lang holdbarhed. Nanolotus plast og kunstof forsegling er bra og Nanolotus Bilpleie universal på glatte høyglans plast overflater.

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har tlf fått seg en en runde med Nano på skjermen, Scholl S17 + CG Vertua Bond og CG 5050 på baksiden.

Håpløst å få det fram på bilder, skal prøve å legge ut noen "etter" bilder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt på mye forskjellig voks og sealere på iphone, men ikke mye som holder noe særlig. Er vel fordi den blir håndtert konstant og blir utsatt for gnissing mot hud eller stoff hele tiden. Dessuten har jeg beskyttelsesfilm både foran og bak min iphone som beskytter langt bedre enn noen som helst voks eller forsegling :P Under den ser telefonen som ny ut selv om den blir mistet i golvet 5 ganger daglig :P

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt på mye forskjellig voks og sealere på iphone, men ikke mye som holder noe særlig. Er vel fordi den blir håndtert konstant og blir utsatt for gnissing mot hud eller stoff hele tiden. Dessuten har jeg beskyttelsesfilm både foran og bak min iphone som beskytter langt bedre enn noen som helst voks eller forsegling :P Under den ser telefonen som ny ut selv om den blir mistet i golvet 5 ganger daglig :P

Selvfølgelig vil skins eller film beskytte mer enn forsegling eller andre typer produkter.

Skjermen ble glattere og mer responsiv en den var før forseglingen, har testet den litt nå og det virker utrolig bra.

Holdbarheten får vi se på.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...