Gå til innhold

Simo Kombi 2006mod med mange km på baken..


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Jaja, når man har en hobby som dette er det også viktig å holde familien happy, så i helga var det vogna som veslefrøkna bruker i barnehagen som fikk en runde, denne har en god del mil på baken nå og ble også brukt til den førstefødte.. Jeg ser ikke helt poenget med å bruke bortimot 8000kr av mine penger på en barnevogn når vi har en bra fra før(det er endel bilpleiestuff), så nå måtte denne i ilden:

Her er før:

014.jpg

Så ble P21S TAW påført, lå overraskende mye møkk på denne:

015.jpg

016.jpg

017.jpg

Deretter ble vognen foamet med Valet Pro Orange Pre Wash:

018.jpg

019.jpg

Og deretter spylt med HT:

022.jpg

023.jpg

All tekstil ble renset med Foma Combivac og Duragloss APC på tanken før vognen ble spylt på nytt og vannet ble sugd opp.. CG Lightning Fast Stain Remover ble brukt i 1/3 på vanskelige flekker og fungerte ypperlig :)

Kalesje og trekk på hengt til tørk og tilslutt ble det impregnert med NanoLotus Tekstilforsegling:

024.jpg

Så var det understellet som er av aluminium sin tur, ingen korrigering på dette, men renset med CG EZ Creme Glaze..

Tok litt 50/50 bilder:

036.jpg

038.jpg

Og deretter ble voks påført.. Belle og jeg diskuterte litt om hvilken voks og jeg hadde planlagt Swissvax Insignis, men han mente jeg måtte ha en skikkelig dyr voks... Greit det tenkte jeg, så Crystal Rock ble hentet frem og påført.. Forøvrig var trynet til Belle ubetalelig å se når jeg påførte voksen, da han trodde jeg fleipet når jeg sa greit til å legge den på :lol:

039.jpg

040.jpg

041.jpg

042.jpg

043.jpg

044.jpg

045.jpg

052.jpg

Dekkene fikk Pneu som Belle donerte bort..

Takk for titten, og dere andre småbarnsfedre vet nå hva dere har å gjøre :D

Endret av Bernhard
  • DCN Poeng 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

innimellom føler jeg meg normal :)

takk for det Bernhard..... så ut som nytt dette her... har du ikke vinterdekk til denne her?

Nå kan vesla "ride with pride"

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

innimellom føler jeg meg normal :)

takk for det Bernhard..... så ut som nytt dette her... har du ikke vinterdekk til denne her?

Nå kan vesla "ride with pride"

Hvis du er normal så er jeg jævlig unormal for å si det pent :D

Stickers må eventuelt Truls sponse med, jeg har ingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom det bilder ja :thumbs: ... kjenner jeg ble inspirert av arbeidet ditt,,, men Crystal rock da mann.. må få cred for det..

får vel ta vinterklargjøring av vogna jeg også.. :)

Endret av common
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

hint tatt :) he he

Hadde vært bedre med "fingerprints gives blåveis" tipper jeg

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stående ovasjoner fra meg for utrolig bra tiltak, nydelige 5050 og ikke minst et skinnende resultat....

Jeg får et bilde inni hodet mitt...

- brukeren er blitt 20....studerer og sitter å forteller vennene om faren som er sprøyte gal og topper lista

over vanvittige handlinger med historien om da han pusset opp barnevogna og vokset den med en av de dyreste bilpleieproduktene

som fåes for penger.... :lol:

Døtre, og kvinner generelt liker slikt vettu....bli dullet med helt fra fødselen, og dette er saker som gir creds

og ikke minst setter glorie på snill-far hodet ditt Bernhard. :)

Husk å ta vare på disse bildene på beste måte - de vil bli historiske og dratt frem ved både konfirmasjon og bryllup

når du er en gammel tannløs skrukk som sitter i hjørnet og knegger... :lol:

Creds coming your way for kreativitet og resultat

mvh

Ståle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Joachim Næss var utom igår også, så det sporet jo som vanlig litt av, og vi fant ut at luftunderstell og noen fete breie felger fra 1.gen Mini hadde vært kult på denne B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter

Enda godt du tok litt tak i dette her Bernhard. Hadde jeg vært en detailer av din rang så hadde jeg vært flau over å trille barnevogn

som har sunket ned til denne finnishen.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Tyggern

Mye tar du for en sånn jobb a? har en slik som skulle vert tatt, men med vendbar bøyle..

haha konge!!!!

Fikk nesten litt dårlig samvittighet ovenfor våres vogn... kommer jo ny kidd rett over nyttår så får ta den før det....

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøkent resultat Bernhard. ( Som alltid. hehe)

Etter og ha sett denne tråden, så gleder jeg meg til jeg har så mye fritid at jeg kan polere vogna til miniMorten. :P

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

En veldig bra detail dette Bernhard... Var helt på sin plass når man så før bildene:-) Riv ruskende galskap, men utrolig morsomt.

Anbefaler også 3M Schotchguard til vårklargjøringen med tanke på impregnering..

PS! Litt skuffet over at du ikke brukte Devine...pytt pytt, får heller spandere litt på meg av den :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...