Gå til innhold

Full detail av sort Golf MK3


Belle

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen update idag, må ha vært full igår...

Wipet med GPAC idag og sjekket med SunGun, holos from heaven :rolleyes:

Ble en hastebestilling til SS så får vi håpe jeg slipper DA, men vi får se... Myk, sort lakk er stas <_<

Hva var det du brukte i utgangspunktet da?

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard

Ble ingen update idag heller, da jeg skulle ta en A4 B7 08' men jordfeilsbryteren slo ut og var ikke mulig å få igang igjen :blink:

Ta ut en og en kurs/sikring og prøv jordfeilbryteren mellom hver gang så får du lokalisert hvilken kurs du har

feil på....hvis det er en kurs du kan unnvære så la den stå nede til noen har fått fiksa.

- kan være et iplugget apparat også...så ta ut alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hatt tid til å fortsette litt på denne. S40 og grønn uber pad tok det fineste av swirls, men microfiber lager veldig lett riper igjen og det ble også litt hologrammer av det. For å ta RDS og dypere swirls må jeg VELDIG hardt til verks, på panseret måtte jeg ta 3 runder (!) med S03 og gul scholl for å få vekk en liten ripe som såvidt var synlig. Må ha veldig høy varme for at det skal skje noe og vente lenge med å tørke vekk produktet så panelet får kjølt seg ned.

Unner ingen å jobbe med denne typen lakk

08122009070.jpg

Her er hologrammer etter S03 og Gul scholl

08122009068.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter

Høres ut som en slitsom lakk du har på bilen din Belle... Føler med deg.

Smiske litt med Bernhard så kanskje han triller frem DA maskinen sin og dreper alle hologrammene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke morsomt med hologrammer nei. Liker ikke sånn lakk selv - hvor man må jobbe som en komplett idiot for å få vekk små-riper, mens MF scratcher lett som f igjen.

Uansett - få deg en DA fra 'tema og UFSE m/blå pads så kan du kysse alt av hologrammer farvel. Behøver ingen monster-DA for at UFSE skal gomle hologrammer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Det andre du har av midler tar likefint hologrammer som det UFSE gjør. DA'n har jeg allerede sagt at du kan låne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en slitsom lakk du har på bilen din Belle... Føler med deg.Smiske litt med Bernhard så kanskje han triller frem DA maskinen sin og dreper alle hologrammene...

Ja, det værste er jo at det er egen bil :(

Ikke morsomt med hologrammer nei. Liker ikke sånn lakk selv - hvor man må jobbe som en komplett idiot for å få vekk små-riper, mens MF scratcher lett som f igjen.Uansett - få deg en DA fra 'tema og UFSE m/blå pads så kan du kysse alt av hologrammer farvel. Behøver ingen monster-DA for at UFSE skal gomle hologrammer...

Takk for tips, men tror egentlig ikke 3M er noe bedre i dette tilfellet, alt er slit :rolleyes:

Det andre du har av midler tar likefint hologrammer som det UFSE gjør. DA'n har jeg allerede sagt at du kan låne..

Takk takk Bernhard, hva skulle jeg gjort uten stasjet ditt på denne bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, men tror egentlig ikke 3M er noe bedre i dette tilfellet, alt er slit rolleyes.gif

S40 og 106ff skal også være sjæf på hologrammer også ja - men rød Saab 06 og svart Toyota Avensis 05 hadde null å stille opp med mot UFSE ihvertfall. Skulle fått meg S40 og 106ff også for å teste litt, har jevn tilgang til Saab og Toyota... får vel se om godeste Ketil har sample-size på dette

Endret av EssieK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

S40 og 106ff skal også være sjæf på hologrammer også ja - men rød Saab 06 og svart Toyota Avensis 05 hadde null å stille opp med mot UFSE ihvertfall. Skulle fått meg S40 og 106ff også for å teste litt, har jevn tilgang til Saab og Toyota... får vel se om godeste Ketil har sample-size på dette

Ja, de er ganske fine de og! Jeg syns 106fa er litt slitsom å jobbe med, da det er så mye oljer i den. Men det blir en veldig fin finish av den! :)

Skal se om jeg får fortsette imorgen, ting tar litt tid når man har en 3uker gammel jente i hus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...