Gå til innhold

Tur til SS på vårparten..


Bernhard

Recommended Posts

  • Svar 247
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Bernhard

    59

  • Essiek

    31

  • Petter

    22

  • truhaa

    16

Mest aktive i dette emnet

Jeg skal ihvertfall overnatte der - om det blir enerom eller dobbeltrom spiller ingen rolle for meg, så lenge jeg får sove på høyreside av senga (sett fra fot-enden) :) Ellers blir det lurve-leven...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Da har jeg snakket med Ketil og vi kommer med ett lite program her:

Fredag:

Kolonnen går fra Oslo ca kl 10.00. Siden det er ganske mange biler som skal avgårde så burde man vel regne ca 8 timer fra Oslo opp ink spisepause. Da er ETA ca 18.00.. Vi kommer da til å ordne med grillmat ca kl 19.00, så blir det sosialt samvær etter dette, hvor er ikke bestemt enda.

Lørdag:

Samling hos SS kl 10.00 om morgenen, biler kan vaskes og gnikkes på.

Kl. 12 Lunsj, cruising til Burger King i Levanger.

Kl. 13 Uoffisielt NM i bilpleie. Hvordan dette skal gjøres har jeg ikke fått sett på enda, men det vil bli en løsning på det.

Kl. 16 Kåring. Samt det vil også bli noen dommeravgjørelser rundt tilstand på samtlige oppmøtte sine biler, samt at det vil bli delt ut en "Peoples Choice".

Middag: Siciliana.

Sosialt samvær i baren til Ketil på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Keep it simple er planen her, jeg kommer til å være så full at jeg vet ikke hvilket land jeg er engang :D

Forøvrig:

Verdal'n Hotell:

1. Bernhard og Brynjar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet.

NM i bilpleie ja... jeg blir mer "NM i spørsmål, teite ansiktsutrykk og irriterende høye hestevrinsk-latter ved hver eneste Insignis-test".

Verdal'n Hotell:

1. Bernhard og Brynjar

2. EssieK (Espen) (sover tungt, snorker ikke altfor mye og er generelt i godt humør om morran default_smile.png )

edit: jeg aner her at dommerpanelet, som ikke tåler mer enn maks fire miguels, er mottagelig for bestikkelser

Endret av EssieK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Dommerpanelet er selvsagt åpne for bestikkelser, vi har faktisk åpnet for det allerede, og Brynjar har kommet med den beste sålangt..

Dommerpanelet varmer alltids opp med 12 San Miguel hver før de begynner å drikke skikkelig, så litt mer må nok til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar

Verdal'n Hotell:

1. Bernhard og Brynjar

2. EssieK (Espen) (sover tungt, snorker ikke altfor mye og er generelt i godt humør om morran Postet bilde )

3. Ole Gunnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdal'n Hotell:

1. Bernhard og Brynjar

2. EssieK (Espen) (sover tungt, snorker ikke altfor mye og er generelt i godt humør om morran Postet bilde )

3. Ole Gunnar

4. Ståle (enerom med god og solid lås på døra)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdal'n Hotell:

1. Bernhard og Brynjar

2. EssieK (Espen) (sover tungt, snorker ikke altfor mye og er generelt i godt humør om morran Postet bilde )

3. Ole Gunnar

4. Ståle (enerom med god og solid lås på døra)

5. Steinbra (Steinar)

Endret av steinbra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Det er vel tilfedigvis ikke noen som skal oppover fra Bergen da :rolleyes:

Har ikke bestemt meg endå, må se an økonomien da det ikke akkurat er noe økonomisk sjakktrekk for sånne som meg å reise til Verdaln... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en kar her inne jeg kunne sittet på med oppover?

Helst en som er på grensen til normal psykisk, fysikken er jeg ikke så nøye på for "alle skal få"

Bor forøvrig i Porsgrunn og kan møte en eller annen stakkar og hoppe inn i bilen

generell info om meg:

Er 183 høy så jeg trenger litt benplass, men ikke mye.

Er slank og elegant på 80 kilo med ferdig tømt kropp så slitasje av bilen med meg som passasjer blir ikke merkbar.

Er glad i snus og brus

Stiller ikke i begge lag, kjører ikke i motsatt fil og er ikke ute av water, if you catch my drift

:thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Verdalen hotel

1. Bernhard og Brynjar

2. EssieK (Espen) (sover tungt, snorker ikke altfor mye og er generelt i godt humør om morran Postet bilde )

3. Ole Gunnar

4. Ståle (enerom med god og solid lås på døra)

5. Steinbra (Steinar)

6. truhaa

Casa de la Flatlus:

Bo & Trixi

Petter og Annette

+ Telt på hemmelig sted:

truhaa

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar

Hahaha, dritbra :D

Nei, jeg tar gjerne enerom jeg altså, men hvis noen har lyst til å booke dobbelt-rom så er jeg med på den.

Jeg kan bli med på dobbeltrom om du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...