Gå til innhold

Tur til SS på vårparten..


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Tenkte jeg skulle være litt i forkant nå og begynne å planlegge litt rundt dette.. Det har tidligere fra Truls og Brynjar(hvis jeg husker riktig) vært nevnt at dette hadde vært artig å fått til en kolonne opp dit for en helg..

Jeg har planlagt å ta vårklargjøringen min der oppe uansett så jeg kommer til å reise litt i forveien regner jeg med, men det kunne jo kanskje vært aktuelt å begynt å finne litt datoer osv slik at flest mulig får blitt med default_smile.png

Samt at også Dag/Swissvax har planlagt en tur til Sveits så det kunne jo vært ok om dette klaffet mot hverandre default_smile.png

I mitt hode så høres slutten av av april fornuftig ut, da våren har kommet og været er somregel flott da, samt sommerhjul er på og bilene er klare for en ny flott sesong..

Dette er ikke noe som skjer i regi av DCN, men jeg tenkte å få det ned på forumet så flest mulig får deltatt..

Forhåpentligvis så blir det vel stablet opp flere kolonner enn bare fra Østlandet default_smile.png

Kom gjerne med bedre forslag enn deg jeg kom med...

B

Endret av Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 247
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Bernhard

    59

  • Essiek

    31

  • Petter

    22

  • truhaa

    16

Mest aktive i dette emnet

  • Admins

er med jeg som nevnt :)

Så fremt det er snøfritt oppover så funker det snus for meg i slutten av april ja :)

Var moro sist så ikke noe problem å gjenta det en gang til....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg sitere fra wikipedia:

En pilegrim er en person som forbereder eller foretar en reise av åndelige årsaker. Pilegrim kommer av det latinske ordet peregrinus, som betyr «fremmed» eller «utenlandsk». Pilegrimsreise er kjent fra flere religioner og bruken av begrepet er blitt utvidet, slik at en som reiser til et sted som er svært viktig for han kan bli kalt pilegrim, selv om det ikke er religion som ligger bak. Pilegrimen søker gjerne åndelig renselse eller å komme nærmere det guddommelige.

Joa, skal vel prøve å få til en tur, så fremt det passer med jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Høres bra ut dette folkens... Kom gjerne med mere input ang dato osv... Fint du henger deg med Steinar, blir nok en fuktig helg:). Altså mye bilvask mener jeg da såklart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Hvis du ikke skal gnåle om at vi er fremme snart så kan du sitte i forsetet :rolleyes: Men jeg reiser opp søndag el mandag i forveien :)

Endret av Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Ståle, er egentlig noe rundt der jeg har tenkt, men flertallet avgjør :)

Selvsagt.....

Stakkars Ketil, har vel ikke vært så mye styr der oppe siden år 1030 Da Olav den hellige fikk på pungen av Tore Hund &Co

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli itj lange turen for mæ, men selvføgelig bli æ me. Trønder sjø. Bra tiltak dette Bernhard.default_smile.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jippi!!!! Foran og greier...

Ketil bare står i porten med kortterminalen og gliser så han får ørevoks i munnvikene han.... :P

Hehe, du betaler mat, bensin og samt at jeg skal ha tillegg for å ha deg med på 1kr pr km :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli itj lange turen for mæ, men selvføgelig bli æ me. Trønder sjø. Bra tiltak dette Bernhard.default_smile.png

Slutten av april....kan jo vurdere å slå følge i kolonnen med den som skal smake E-zyme da ?

Det hadde vært fett....... B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Finner noen treffpunkter oppover der vi fisker med folk videre, Bernhard er der opp når vi kommer han og har møra opp ketil.... han dusjer i ruteforsegling så alt skit snakket preller av tipper jeg.......

Så blir nok en skikkelig reiserute, om det er 23 el 30 april så funker det nok for min del i alle fall, men senere jo bedre så 30 april er sikkert ikke dumt, blir vel natt tur da?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutten av april....kan jo vurdere å slå følge i kolonnen med den som skal smake E-zyme da ?

Det hadde vært fett....... default_cool.png

Det blir bra, gleder meg til en liten convoi i retning Verdal.default_smile.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Hvor lenge kan folk tenke seg å bli da? Det artigste hadde vært fredag-søndag, eventuelt om man drar torsdag kveld/natt og er fremme tidlig fredag?

Men det skal ikke jeg blande meg borti..'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...