Gå til innhold

Endres E36coupe


skrape

Recommended Posts

Etter å ha sniktittet litt her på forumet er det vel på tide å legge ut litt info om min egen bil. Var på treff med bmwccn i vår, og etter det kommer det stadig nye bipleiepakker i posten. Jeg har fått et helt annet syn på ren bil, og gliser hver gang jeg ser hvor blank bilen blir etter noen lag med voks.

Bilen jeg kjører er en bmw E36 318iS, tørr ikke legge ut bilder av hvordan bilen så ut når jeg kjøpte den, men noen nyere bilder skal jeg dele :)

Bruker for det meste Meguiars og Chemical Guys, men håper sortimententet blir utvidet etterhvert.

13136.jpg

13138.jpg

13140.jpg

Litt av samlinga :)

13141.jpg

13142.jpg

Kommer fler bilder etterhvert, har nylig klargjort bilen med MG21 og CG5050. Har senka bilen noen cm etter disse bildene ble tatt. Vinterfelgene står på og jeg ser frem til kjøp av nye felger til våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen denne coupen din. litt senk så skal ikke jeg klage mer hehe. mye har den gått og er den orginal M tech? :)

Takk for det :)

Den er senket 40/30 etter bildene ble tatt. Bilen har nettop bikket 200.000 og er dessverre ikke orginal Mtech. Sett bort fra baklyktene, så er den hvertfall identisk med Mtech utvendig. Har forstått det slik at Mtech utgavene ikke ble levert med M3 speila?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha det er bra. da har du en pen bil til den KM. stemmer dette, M tech bilene hadde ikke M3 speil også hadde de ikke den svarte leppen under fronfangeren, de hadde også annen grill. jeg har den orginale m tech grillen siden min er orginal M tech. men min har fått andre speil osv i etter kant. men tøffere med M3 speil synes jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...