Gå til innhold

Er denne brukenes til noe ?


opas

Recommended Posts

520110.jpg

Jeg har en slik liggende som jeg fikk i presang for et par år siden , har brukt den på båten et par ganger og er kjøpt hod NAF.

Er slike maskiner brukenes til bilen i det hele tatt eller bør den forbli i naustet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bør nok forbli i naustet.... har hatt en slik jeg og for lenge siden, kjøpte den og tenkte "maskinpolering er fett" men den er aldri brukt, annet enn å prøve den på et lite felt før den ble kastet.... største skrot jeg har vært borti, ristmegihjel er et fint navn på den :):blink:B)

Endret av rudilgr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

ja la den ligge utenfor naustet i regnevær...... de ble levert med ullhette..... go figure, he he..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Naja, ikkje heilt enig med dere her, dette presterte eg med ein sånn maskin og schratch x2.0: http://www.detailersclub.no/forum/topic/4132-audi-a3-1-9-tdi/page__hl__audi%20a3__fromsearch__1

Så den kan faktisk brukas til nåke....

skikkelig bra jobb på bilen din da!ja,de kan nok brukes. Jeg brukte min litt da jeg hadde betennelse i skuldrene og ikke

hadde skikkelig polermaskin.Da var den veldig kjekk å ha :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...