Gå til innhold

Billig Makita polermaskiner


hmsilset

Recommended Posts

hmsilset

Hei, er min første post her og kommer nok ikke til å være så aktiv.

Men til saken,hehe. Kjøpte en Makita 68729 til 299kr på jula i Ålesund. Den er 3,2 eller 3,4kg og har trinnløs rpm fra 600-3000 og har 1200w. Ser at det er populære maskiner.Ville bare tipse om at jula kan være rette butikken for gruppekjøp på sånne produkter.

Har ikke fått tak i rubbing enda, så har bare brukt polish med fargepigmenter fra europris til nå ;)

post-1306-1258215483,49_thumb.jpg

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Hei, og velkommen :D

Finner ikke noe på det modellnummeret på google. Sikker på at det er rett? 300 er da sykt billig

Takk :) Nei finner ikke den der jeg heller, men er ganske sikker på at den er helt lik makita 9227 eller hva den heter.Tenkte å ringe de å kjøpe inn flere titalls om det var mulig, men tenkte det var bedre å nevne det her.Var kun denne maskina som gikk så billig fordi det var den siste og hadde lagt lenge.Men når de selger en så billig bør det være mulig å ordne med flere billige.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Er vel ikke tilfeldig at Biltema's roterende er kliss lik 9227 (bortsett fra fargen,) er nok samme "strippa" maskinen dette også

Skal ned på jobben å ta bilder av den.Dette må jeg til bunns i :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok på linje med biltema sin denne ja... fin maskin å begynne med sikkert :thumbup:

Så på nettet at jula selger maktiaprodukter, så de får sikkert tak i makita poleringsmaskin, men ikke til 299 vil jeg tro :P

Endret av Lexis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Mindre kraft full og mangler automatisk/elektronisk hastighets regulering.( holder ikke samme fart uansett press)

Har den ferm maskinen som er litt mer krutt i men kan ikke sammenlignes med en skikkelig maskin.. turtallet varierer med anlegg på flate og press. f.eks buede paneler er noe herk med den maskinen, hvor du hele tiden varierer mellom mye annlegg og nesten ikke annlegg.

Det er MYE! vanskligere å få et bra resultat med en maskin som ikke holder kontsant turtall.

Endret av Tyggern

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Er nok ikke en Makita det der... men funker sikkert læll

Det må jo være det.jeg hadde aldri hørt navnet før, så det står en eller annen plass på maskina eller emballasje..

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

:thumbup:   Tenkte bilde av der det står "Makita" på maskina/embalasjen til hmsilset jeg.

Søren å.Kanskje jeg har nok en drittmaskine nå da.. jaja,skal prøve å få lakken bedre med den uansett jeg :rolleyes:

Var jeg som ba faren min kjøpe når han var i byen sist, og jeg sa at maskina kan gjerne koste ett par tusen, men men :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...