Gå til innhold

Trøndere se her


Ståle

Recommended Posts

Skal til barteby sammen med en gjeng for å feire at min fru har 40-års dag neste helg

Skal bo på hotell, og har ordnet bord både fredag og lørdag, så den saken er grei.

Men hvor er det bra å gå ut for folk på 40 i barteby om dagen?

Ikke noe diskosted....gjerne 80/90 tallsmusikk og gjerne 23 års aldersgrense

Okkesom, er det noen av dere trøndere som har et tips.....?

mvh

Ståle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Petter: ha ha ha ha ha........

Jeg aner ikke, men jeg kan gi deg en adresse i verdalen som har bra bar om dere klarer å holde ut til noe etterspell den kvelden..... :) han åpner kl 0300 og serverer "ekte" vare der..... ha ha

Vel nok ot fra meg, kos dere der, blir nok bra og slår du meg så er du god.......

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Microbryggeriet er helt ok. Det er ikke så mange bra plasser for oss "voksne" i Tr.heim. Pianobaren på Downtown er OK men snitt alderen ligger vell på noen og 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ikke inn på den dreams linken (acces denied på jobbmaskina - så dette var spennende) skal sjekkes på privat pc :D

takk takk...

Microbryggeriet er helt ok. Det er ikke så mange bra plasser for oss "voksne" i Tr.heim. Pianobaren på Downtown er OK men snitt alderen ligger vell på noen og 20.

Mikrobryggeriet har godt øl...der har jeg vært flere ganger, men det er vel ikke noe rocking der ? (bare vært der på ettermiddagen)

Pianobaren på downtown kjenner jeg, og hvis ikke annet er mulig så får en vel drekka seg til 25-års stadiet igjen da :lol:

Takker

mvh

ståle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Microbryggeriet er ikke så rocka, ikke engang utpå kvelden. Ender alltid opp på Downtown de få gangene jeg er på livet.default_cool.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...