Gå til innhold

TEST: Müc-Off Wheel Cleaner


Dr_S

Recommended Posts

auto_wheel_07.jpg

Dette er en 100% biologisk nedbrytbar, alkalisk basert felgrens og universalt rengjøringsmiddel.

Kjøpte inn denne for å teste Müc-Off da jeg er vant til Meguiars sin All Wheel Cleaner felgrens, som er endel sterkere og inneholder syre.

Spylte først felgene med HT og sprayet godt på. Det første man merker med denne felgrensen, er at den er helt luktfri. Det andre er at den avgir så godt som null med skum.

Sto på flaska at den skulle virke i 3-5 minutter og lot den stå på ca. tilsvarende.

Brukte en Mothers børste og vasket felgene, fremdeles ikke noe skum, men rent ble det.

Alt i alt ble jeg ikke veldig imponert, da jeg synes denne ble for tynn uten noe skum som legger seg på felgen, men bare renner rett av.

Forbruket tror jeg derfor vil øke, da man sprayer på for mye produkt.

Endret av Dr_S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg har sløst bort penger på denne før og den er ikke verdt flasken den er fylt på engang... Mye annet som er mye bedre i samme prisklasse og mye drøyere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter

Jeg har heller ikke så mye bra å si om denne. Brukte den på 8 felger, og er igjen 2 cm med middel i bunn av flasken. Ikke ble det rent heller her hos meg.

Bunnprodukt mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enige med dere over her, ingen god felgrens dette. Renner og tørker bort veldig fort.

Første gang jeg prøvde denne syntes jeg den funket greit. Men det må ha vært flaks eller noe.(eller veldig lite skittne felger)

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...