Gå til innhold

Liste over nye innlegg?


obimann

Recommended Posts

Er det noen funksjon på forumet som gjør at jeg kan få opp en liste over alle tråder med nye innlegg jeg ikke har lest, og som går til det første uleste innlegget? Har prøvd listen til høyre på forsiden, men der havner jeg bare på første innlegg i tråden. "Vis nytt innhold" virker heller ikke slik jeg ønsker. Der står det ofte at det ikke er nye innlegg, selv om det er det når jeg går inn i forumet og leter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er det et orange 4kantet ikon med en pil i foran emnetittelen. Når jeg trykker på den kommer jeg til første uleste post. :)

Vet ikke om det er en funksjon for å få opp en liste, men emner med uleste poster står med uthevet skrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er det et orange 4kantet ikon med en pil i foran emnetittelen. Når jeg trykker på den kommer jeg til første uleste post. :)

Vet ikke om det er en funksjon for å få opp en liste, men emner med uleste poster står med uthevet skrift.

Jepp, det er sånn hos meg også, men da må jeg bla meg gjennom hele lista over forskjellige emner i forumet. Ikke all verdens jobb, men jeg er nå engang litt lat ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Trykker dere på vis nytt innhold så kommer det opp, da kan dere bare trykke på tråden så kommer dere der dere leste sist...

funker her i alle fall....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de jeg har lest skilles jo ikke fra de uleste. Vanligvis er det sånn at de trådene det har kommet nye innlegg i siden sist jeg leste dem blir uthevet og havner på toppen. Nå vises alle likt uansett om det er noe nytt der eller ikke.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Savner også den funksjonen som var på forumet her før oppdateringen kom... Da kunne du trykke vis nye innlegg, da kom alle tråder det var innlegg jeg ikke hadde lest opp, uansett hvor gamle de innleggene var. Hvis jeg nå trykker vis nytt innhold, kommer alle de inleggene jeg ikke har lest siden sist jeg var innom. Men om jeg lar den lista være oppe i en halv time eller noe, og trykker vis nytt innhold igjen, da kommer ikke de trådene jeg ikke har lest de nye innleggene i opp lenger. Da må jeg som obiman gå inn i alle kategoriene på forumet for å finne tråder jeg ikke har lest alle innleggene i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

ok, da får Dennis komme med en forklaring på det, fungerer som vanlig her, nytt innhold viser bare de trådene jeg ikke har lest, når jeg trykker på trådene (ikke på den orange forran tråden) så kommer jeg til siste leste innlegg og leser derfra...

Men som sagt, så sjekker sikkert Dennis ut dette her...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Man kan velge hvordan vis nytt innhold skal vise de siste innleggene. Det gjør man på Mine innstillinger, og under søkeinnstillinger, velg så "Vis meg nytt innhold som jeg ikke har lest" i stedet for siden siste besøk.

Da bør det bli slik som dere vil ha det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan velge hvordan vis nytt innhold skal vise de siste innleggene. Det gjør man på Mine innstillinger, og under søkeinnstillinger, velg så "Vis meg nytt innhold som jeg ikke har lest" i stedet for siden siste besøk.

Da bør det bli slik som dere vil ha det ;)

Det er det jeg har valgt, men det virker ikke likevel. Men det kan godt hende jeg har surra med et eller annet. Er ikke av de glupeste på PC. Kjører forresten Chrome og PC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan velge hvordan vis nytt innhold skal vise de siste innleggene. Det gjør man på Mine innstillinger, og under søkeinnstillinger, velg så "Vis meg nytt innhold som jeg ikke har lest" i stedet for siden siste besøk.

Da bør det bli slik som dere vil ha det ;)

Funker her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt prøving og feiling har jeg funnet ut at knappen det står "Dagens aktive innhold" på gir det jeg ønsker. Litt synd at jeg må klikke på forum og bla nederst på siden for å finne den. Hadde den knappen stått på øverste del av forsiden hadde verden vært et fint sted! :)

Endret av obimann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...