Gå til innhold

Poorboysprodukter


Han5y

Recommended Posts

Har nå blitt eier av PB sin SSR2, Polish med carnuba voks, samt en Nattys Blue. Måtte prøve noe nytt :) Hvordan er folks erfaringer med poorboysproduktene? Noe man burde prøve, noe man burde styre unna? Hvordan er disse kontra MEG 1-2-3 og Autoglym sine PR og SRP?

Er generelt poorboys over gjennomsnittet gode produkter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter

Jeg hat alle Nattys voksene, SS&S såpa og Natural look selv. Kjempefornøyd med voksene og såpa, natural look er fin innv.

Men ute kan den lage sjolder når det regner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei,takker :) Hvordan er rubbingen og polishen dems? Fant noen produkter på ebay som ikke selges i Norge..

Hvorfor ikke kjøpe noen mesteparten her bruker og vi vet funker? F.eks Scholl, 3M eller Megs.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poorboys produktene funker meget bra de også! De er på like god høyde som produkter fra CG, Meguiars etc etc.

Jeg er iallefall storfornøyd med Poorboys og bruker ikke noe annet enn Poorboys SS&S såpa, med unntak av SV Carbath da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke kjøpe noen mesteparten her bruker og vi vet funker? F.eks Scholl, 3M eller Megs.. :thumbup:

X2

Også er det vel en del fyllere i SSR serien (som i teorien er beregnet for DA maskin)?

Poorboys produktene funker meget bra de også! De er på like god høyde som produkter fra CG, Meguiars etc etc.

Jeg er iallefall storfornøyd med Poorboys og bruker ikke noe annet enn Poorboys SS&S såpa, med unntak av SV Carbath da :)

Mener du at polish og compounds fra Poorboys er like gode/effektive som f.eks 3M, scholl, MG, Menzerna etc.?

Isåfall, kan du begrunne det litt bedre?

:)

Endret av trogha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå mente ikke jeg polish, den har jeg ikke prøvd. Ser at innlegget mitt kan missforstås litt. Jeg har hovedsaklig prøvd såper, og noen vokser ifra dem. Og de såpene og voksene er likegod som andre kjente produkter i samme prisklasse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Diskusjonen nå gikk jo rundt rubbing og polishen dems default_smile.png Men godt det ble oppklart..

Har PB noe for roterende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes nok mange "uoppdagede" polish produkter på markedet som er like bra som det vi er kjent med og bruker. F.eks mark-v produktene er fantastiske å jobbe med :) Er bare koselig å prøve noe nytt i blant, men er det de første produktene dine så er det nok greit å kjøpe noe "alle" andre bruker slik at det er lett å få hjelp og andres erfaringer :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. Har mer Poorboysting i posten, SSR3, black car glazen, felgvoksen, samt Professional Polish, som de kaller den for.

Selv om jeg kunne valgt kjente produkter, som alle her e kjent og fornøyd med, så velger jeg å prøve noe nytt, som veldig få (iallefall i Norge) har testet, og brukt. Artig å teste nye produkter hvordan de fungerer kontra mye annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine med å starte med produkter mange er kjent med, er jo når de skal testes med roterende og du lurer på ett eller annet (som de fleste gjør til og begynne med) og ingen kan hjelpe eller dele erfaringer.

Står det noe på etiketten om de er "diminishing" eller "non diminishing"?

Hvilke andre produkter skal du teste de opp imot?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng der. På hverken ssr2 eller demmes sin Polish (med carnuba voks) står det absolutt ingenting om de er diminishing eller non-diminishing.

Tenkte å stille disse opp mot meg sin 1-2-3, og autoglym sin PR, og SRP. Siden jeg ikke har erfaringer med veldig mye annet, så blir det nok det. :)

Og ja, jeg liker å teste nye ting, rett og slett fordi det er mye sjulte skatter rundt om på nettet, som folk gjerne overser. Kan godt hende disse er noen av de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Skal vel litt til for at ssr2 og 3 er enten diminishing el non diminishing da det er produkter beregnet for hånd el DA maskin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel litt til for at ssr2 og 3 er enten diminishing el non diminishing da det er produkter beregnet for hånd el DA maskin..

Det finnes da flere produkter som er ment for hånd eller DA som har "diminshing" eller "non diminshing" slipemidler, men SSR serien er kanskje bare kjemisk rens?

Tenkte å stille disse opp mot meg sin 1-2-3, og autoglym sin PR, og SRP. Siden jeg ikke har erfaringer med veldig mye annet, så blir det nok det. :)

Hvilke egenskaper skal vektlegges i denne testen?

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg tenkte generelt på SSR serien..

Hvilke produkter for hånd er diminishing og non diminishing da?

DA maskin er greit nok, der kan man bruke litt om hverandre, men jeg har aldri vært borti sånne produkter for hånd..

Endret av Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte generelt på SSR serien..

Hvilke produkter for hånd er diminishing og non diminishing da?

DA maskin er greit nok, der kan man bruke litt om hverandre, men jeg har aldri vært borti sånne produkter for hånd..

Nå var det vel snakk om produkter som er ment for hånd OG DA, ikke kun håndprodukter.

Og SSR serien er vel ikke KUN ment for hånd eller?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Kjenner ikke til Poorboys jeg, men jeg spurte deg konkret om hvilke produkter for hånd som er det default_smile.png

Samt at han skal teste dette opp mot Megs 1-2-3 og Autoglym PR og SRP som er håndprodukter, så da regner jeg med at han kommer til å teste for hånd wink.gif

Endret av Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke til Poorboys jeg, men jeg spurte deg konkret om hvilke produkter for hånd som er det default_smile.png

Samt at han skal teste dette opp mot Megs 1-2-3 og Autoglym PR og SRP som er håndprodukter, så da regner jeg med at han kommer til å teste for hånd wink.gif

Hvorfor spør du meg om hvilke produkter ment for hånd er det eller ikke?

Jeg har kun sagt at det finnes produkter som er ment for hånd OG DA som er diminishing eller non diminishing, fordi du kom med dette utsagnet:

"Skal vel litt til for at ssr2 og 3 er enten diminishing el non diminishing da det er produkter beregnet for hånd el DA maskin"

Og siden trådstarter skal testet disse mot ovennevnte produkter var jeg nysgjerrig på hvilke egenskaper som skulle vektlegges i denne testen ;)

Ps. ser at post nr. 15 kan missforstås da jeg burde skrevet "hånd og DA" istedet for "hånd eller DA" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Ps. ser at post nr. 15 kan missforstås da jeg burde skrevet "hånd og DA" istedet for "hånd eller DA" default_biggrin.png

Da er jeg med igjen ihvertfall wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...