Gå til innhold

Bauhaus


truhaa

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Bare til Info...

var en tur der i dag, og fant ut følgende:

De har meguiars forbrukerserien til bra prise der, Microfiber klut til 119,- watermagnet til 199,- NXT 2.0 mener jeg var 299,- 4 pk med håndpads til 49,- og det er bra under mange andre steder...

Metabo sin poleringsmaskin i bagg til med 2 x pad og bakplate til 3100,-

En "billigmaskin" roterende med utstyr til 399,- som virket helt "OK" med display mht hastighet bla. hendig str og ikke så tung

STORT utvalg av høytrykksvaskere fra Alto, foma og Karcher også en del utstyr til nevnte maskiner, bra priser.

Ellers er det DIGERT der, og ikke like lett å få fatt i noen som kan hjelpe det på de forskjellige avdelingene, men men...vi gutta klarer oss sjæl vi da..he he

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Får ta en tur å sjekke om jeg finner noe fint :D

Men må nok på Ikea i morgen å kjøpe møbler og stasj, æsj <_< dama klager på det jeg har, da det er mer bilpleie produkter i skapene her hjemme enn andre ting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Har veldig lyst på den Metabo maskinen :D men lommeboka sier maskin til 399,- :(

Så den til 399,- bedre ut enn den Best Tools maskinen? :P skal vell ikke så mye til å få en kraftig oppgradering fra den Best Tools greia.

Jeg bruker for det meste UDM DA maskin men greit å ha en grei roterende til skikkelig ille lakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NeDD

Hørtes ut som en kanonbutikk! :)

Jeg har Metabo og er strålende fornøyd! Ligger veldig godt i hånden da det er mange grepmuligheter.

Men så har jeg bare Best tools`n uten skikkelig pads å sammenligne med og da..

Ueland Bilpleie & Detailing
v/ Kenneth Ueland - Mob. 93096714.

Mine jobber

Detailer-garasjen

Vår Facebook side
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Billig ja! Sikker på at det ikke er uten MVA?

Jeg ga 3750 for min, men jeg fikk med 3 pads da.... :P

Endret av ClearCoatChristR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Nei mener det var 3100,- setter ikke priser der uten mva vil jeg tippe, men for alld el...jeg bruker linser, så kan jo ha sett feil også. var med 2 pads...

Metabo el møbler? ikke skuff oss nå Dennis....

Metabo maskinen hadde hastighets reg på enden (bak) og det syntes jeg virket noe vrient. liker at den er på toppen, så den kan reguleres med tommel under jobb. sikkert en vanesak da, den var i alle fall lett og god å holde i

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Sorry...Metabo sef, retter i posten min...asap

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til Info...

var en tur der i dag, og fant ut følgende:

De har meguiars forbrukerserien til bra prise der, Microfiber klut til 119,- watermagnet til 199,- NXT 2.0 mener jeg var 299,- 4 pk med håndpads til 49,- og det er bra under mange andre steder...

Metabo sin poleringsmaskin i bagg til med 2 x pad og bakplate til 3100,-

En "billigmaskin" roterende med utstyr til 399,- som virket helt "OK" med display mht hastighet bla. hendig str og ikke så tung

STORT utvalg av høytrykksvaskere fra Alto, foma og Karcher også en del utstyr til nevnte maskiner, bra priser.

Ellers er det DIGERT der, og ikke like lett å få fatt i noen som kan hjelpe det på de forskjellige avdelingene, men men...vi gutta klarer oss sjæl vi da..he he

Du så ikke tilfeldigvis prisen på underspylingsdyse til Karcher vel?

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ligger dette forresten? Skal en svipptur til Tønsberg om noen helger, mulig det er i nærheten? :)

Ved siden av Liertoppen kjøpesenter på liertoppen.

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du ikke mener Metabo nå truhaa? Er den som har hastighetsregulator i baken..

Det har Flex også. I hvert fall litt eldre type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...